Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Podopieczni SDS w Ikarze

piątek, 09 grudnia 2016

„ To co dajemy innym wraca do nas w najpiękniejszej postaci. Dobro zatacza koło…”

8 grudnia 2016 r. na zaproszenie właścicieli firmy Les - Drób Państwa A.J. Piotrowskich i H.L. Wójcik  podopieczni Środowiskowego Domu Samopomocy w Siedlcu wraz z opiekunami przybyli do Zajazdu IKAR w Odporyszowie na coroczne spotkanie wigilijne połączone z warsztatami kulinarnymi. Pod okiem Pana Grzegorza Piotrowskiego mieliśmy możliwość poznać tajniki produkcji pizzy, które później z wielkim apetytem zjedliśmy. Nasi uczestnicy znakomicie odnaleźli się w roli szefów kuchni, kelnerów oraz przypomnieli sobie jak pięknie nakryć stół. Przez cały czas spotkania panowała bardzo miła atmosfera, która sprzyjała pracy i integracji. Na zakończenie spotkania Pan Grzegorz Piotrowski otrzymał od uczestników ŚDS w Siedlcu piękny upominek w postaci świątecznej choinki, która stała się ozdobą restauracji.

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękujemy za zaproszenie oraz zorganizowanie spotkania  dla całej społeczności ŚDS.

Serdecznie dziękujemy za wspólnie spędzony czas, miłą atmosferę oraz warsztaty kulinarne, które nie tylko przyniosły dużo radości, ale również cenne doświadczenie kucharskie i kelnerskie.

Do zobaczenia za rok 

Kierownik ŚDS Marta Kuliś

Podopieczni SDS w Ikarze

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.