Pokaż
menu
boczne

Burmistrz Radłowa - Mateusz Borowiec
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 29

Zastępca Burmistrza - Marta Herduś
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 15

Skarbnik Gminy - Marta Cegielska
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 13
Email: cegielskam@gminaradlow.pl

Zastępca Kierownika USC, Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 21
Email: usc@gminaradlow.pl

Radca Prawny
14 678 20 44 lub 14 678 20 73

 

REFERATY

Referat Planowania Przestrzennego i Inwestycji

Kierownik, stanowisko ds. infrastruktury drogowej, przygotowania inwestycji – Andrzej Janicki
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 30
e-mail: inwestycje@gminaradlow.pl

Stanowisko ds. planowania przestrzennego i budownictwa – Alina Więcek
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 28

Stanowisko ds. planowania przestrzennego, budownictwa, gospodarki mieszkaniowej i geodezji - Arkadiusz Hady
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 17

Stanowisko ds. inwestycji i remontów oraz zamówień publicznych - Klaudia Szpak-Krzywda
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 28

Stanowisko ds. inwestycji i remontów - Tadeusz Głowacki
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 28

Stanowisko ds. pozyskiwania, zarządzania i rozliczania funduszy zewnętrznych oraz prowadzenia działalności gospodarczej - Joanna Kopeć
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 34

 

Referat Gospodarki i Środowiska

Kierownik, Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarowania odpadami – Franciszek Kądziela
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 26
Email: geodezja@gminaradlow.pl

Zastępca Kierownika Referatu. Stanowisko ds. wycinki drzew i krzewów, dodatków mieszkaniowych i prawa wodnego – Katarzyna Czuj
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 19

Stanowisko ds. gospodarki komunalnej, gospodarki nieruchomościami oraz zarządzania zasobami mieszkaniowymi – Tadeusz Cieśla
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 25

Stanowisko ds. obsługi administracyjnej gospodarowania odpadami komunalnymi – Justyna Marmol
14 636 14 15 w. 2

Stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa – Natalia Pochroń
14 636 14 15 w. 4

Stanowisko "Ekodoradca" – Joanna Rodak
14 636 14 15 w. 3

 

Referat Administracji i Spraw Obywatelskich

Stanowisko ds. kadr, BHP, profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych – Barbara Małek
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 20
e-mail: kadry@gminaradlow.pl

Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – Patrycja Pochroń
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 16

Stanowisko ds. kadr oświatowych – Elżbieta Janicka
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 23

Stanowisko ds. informatyki i bezpieczeństwa informacji - Maksymilian Pochroń
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 14

Stanowisko ds. sportu i pożytku  publicznego - Kamil Sobota
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 14

Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Burmistrza, Rady Miejskiej i jednostek pomocniczych Gminy - Regina Jagiełło
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 29

Stanowisko ds. oświaty, spraw społecznych - Ilona Batko
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 22

Stanowisko ds. obsługi Klienta, Dziennika Podawczego – Anna Jurczak
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 11

Stanowisko ds. współpracy z jednostkami OSP, spraw obronnych, wojskowych i zarządzania kryzysowego - Katarzyna Maj
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 31

Stanowisko ds. obsługi sekretariatu Burmistrza - Dominika Ogar
14 678 20 44 lub 14 678 20 73 w. 29

 

Referat Finansowo – Podatkowy

Skarbnik Gminy - Marta Cegielska
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 13
e-mail: cegielskam@gminaradlow.pl

Główna Księgowa – Bożena Kot
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 24

Stanowisko ds. księgowości budżetowej – Aneta Frąc
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 24

Stanowisko ds. księgowości budżetowej – Agnieszka Pochroń
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 24

Stanowisko ds. księgowości budżetowej - Beata Chrobak
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 22

Stanowisko ds. księgowości budżetowej - Ewelina Lorkiewicz
14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 22

Stanowisko ds. wymiaru podatku – Ewa Rudzińska
14 636 14 15 w. 1

Stanowisko ds. księgowości i podatków – Ewa Hajdas
14 636 14 15 w. 1

r

Kategorie spraw urzędowych

W dniu 17.06.2017 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 maja 2017 r. o zmianie ustawy o ochronie przyrody / Dz. U. z 2017 r., poz. 1074/, zgodnie z którą:
Osoby fizyczne, zamierzające usunąć drzewa na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej (art. 83 f ust. 1 pkt 3a uop) są obowiązane dokonać zgłoszenia zamiaru usunięcia drzew(a) do Urzędu Miejskiego w Radłowie jeżeli obwód pnia drzewa na wysokości 5 cm przekracza:

-80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego,
-65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego,
-50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew.

Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko wnioskodawcy, oznaczenie nieruchomości z której drzewo ma być usunięte /numer działki, miejscowość, obręb/ oraz rysunek albo mapkę określającą usytuowanie drzewa na nieruchomości. Zgłoszenia może dokonać jedynie właściciel nieruchomości, w przypadku współwłasności należy uzyskać zgodę wszystkich współwłaścicieli działki lub pełnomocnictwa do wystąpienia w ich imieniu.

Urząd Miejski w Radłowie po otrzymaniu zgłoszenia w terminie 21 dni dokonuje oględzin zgłoszonych do wycinki drzew. W terminie 14 dni od dokonania oględzin, organ może w drodze decyzji administracyjnej wnieść sprzeciw. Usunięcie drzewa może nastąpić, jeżeli organ nie wniósł sprzeciwu w tym terminie. Usunięcie drzewa bez zgłoszenia lub pomimo wydania przez organ sprzeciwu traktowane jest usunięcie bez zezwolenia i sankcjonowane administracyjną kara pieniężną. Wydanie przez organ sprzeciwu upoważnia właściciela nieruchomości do złożenia wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzewa. Za dzień wniesienia sprzeciwu uznaje się dzień nadania decyzji administracyjnej w placówce pocztowej. /Zaleca się upewnić poprzez kontakt np. telefonicznie w Urzędzie Miejskim w Radłowie czy taki przeciw został wydany/Organ może przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 8 /14 dni od dokonania oględzin/ wydać zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. Wydanie zaświadczenia wyłącza możliwość wniesienia sprzeciwu oraz uprawnia do usunięcia drzewa.

W przypadku nieusunięcia drzew przed upływem 6 miesięcy od przeprowadzonych oględzin usunięcie drzewa może nastąpić po dokonaniu ponownego zgłoszenia, o którym mowa w ust. 4. Jeżeli w terminie 5 lat od dokonania oględzin wystąpiono o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane, a budowa ta ma związek z prowadzeniem działalności gospodarczej i będzie realizowana na części nieruchomości, na której rosło usunięte drzewo, organ, o którym mowa w art. 83a ust. 1, uwzględniając dane ustalone na podstawie oględzin, nakłada na właściciela nieruchomości, w drodze decyzji administracyjnej obowiązek uiszczenia opłaty za usunięcie drzewa.
Osoby fizyczne usuwające drzewa na cele związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz podmioty o osobowości prawnej, spółdzielnie mieszkaniowe itp. mogą usunąć drzewa po uzyskaniu decyzji administracyjnej zezwalającej na usunięcie drzew. W tej sytuacji należy złożyć wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.

Dodatkowych informacji można uzyskać w Referacie Gospodarki i Środowiska I piętro, pok. Nr 9 w godz. pracy Urzędu tj. : pon.: 07.30-17.00, wt.-Czw. 07:30-15:30, pt.: 07:30-14:00 bądź pod numerem telefonu: 14 6782044 wew. 19

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.