Pokaż
menu
boczne

Aktualności

RADŁOWIANIN ANDRZEJ SEREMET

piątek, 04 marca 2016

Radłowianin Andrzej Seremet zakończył pełnić funkcję Prokuratora Generalnego Polski.

Nasz rodak Andrzej Seremet ur. w Radłowie pełnił funkcję Prokuratora Generalnego od 31 marca 2010 r. do 3 marca 2016 r. Pamiętnego dnia 5 marca 2010 r. powołał go na ten urząd prezydent Lech Kaczyński.

Tuż po wyborze na ważne i odpowiedzialne stanowisko, radłowska biblioteka zaprosiła A. Seremeta na spotkanie z mieszkańcami, wówczas realizowanego cyklu spotkań, "Wybitne i sławne postaci ziemi radłowskiej".

Andrzej Seremet

Prokurator odpowiedział pozytywnie, natomiast katastrofa smoleńska na długo przesunęła termin planowanego spotkania.
Aby upamiętnić sprawowanie przez radłowianina, jednego z najważniejszych urzędów w państwie, biblioteka wydała okolicznościowy znaczek poświęcony niezwyczajnemu rodakowi.

Znaczek

Pamiątką, jest też portret A. Seremeta zamieszczony w ratuszowej galerii wybitnych radłowian oraz zestaw blisko stu książek podarowanych bibliotece.

Niezapomniane pozostanie spotkanie z młodzieżą w Publicznym Gimnazjum w Radłowie, kiedy prokurator sentymentalnie wspominał swoje dzieciństwo i młodość spędzoną w Radłowie.

Dla bibliotekarzy na zawsze pozostaną w pamięci słowa prokuratora o jego miłości do literatury. - To dzięki przeczytanym w młodości książkom, mogę dziś sprawować tak ważny urząd w naszym państwie - mówił do młodzieży były uczeń radłowskiej podstawówki, zachęcając do systematycznego kontaktu z dziełami literackimi.

W 2014 roku, podczas historycznego I Światowego Zjazdu Radłowian, burmistrz Zbigniew Mączka uhonorował Andrzeja Seremeta - Prokuratora Generalnego Polski, tytułem: Honorowy Obywatel Miasta i Gminy Radłów.

Dziękujemy naszemu rodakowi za sześcioletnie sprawowanie na wysokim poziomie urzędu, a przez to, przynoszenie naszemu miastu wyjątkowego splendoru i rozgłosu.

Tekst i fot. Zbigniew Marcinkowski

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.