Aktualności
Powrót ograniczeń w funkcjonowaniu Urzędu
piątek, 19 marca 2021
Szanowni Państwo!
W związku z ponownym wprowadzeniem od dnia 20 marca 2021 r. na obszarze całego kraju ograniczeń, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie mieszkańców, działając zgodnie z zaleceniem Rządu, Urząd Miejski w Radłowie od 22 marca 2021 r. wprowadza ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klienta. Oznacza to realizację zadań w szczególnym trybie.
Wszystkie sprawy administracyjne bądź inne związane z funkcjonowaniem Gminy Radłów, prosimy załatwiać z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej.
W sprawach ważnych, niecierpiących zwłoki, możliwy jest kontakt osobisty, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
Do dnia 9 kwietnia 2021 r. zawiesza się przyjmowanie interesantów w sprawach:
- wypełniania wniosków o dopłaty bezpośrednie - można kontaktować się telefonicznie z Panią Kazimierą Pasterską pod nr tel. 604093133 lub zgłosić się do Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Tarnowie, ul. Mostowa 14
- ubezpieczeń - Pan Tadeusz Marszałek zawiesza swój dyżur w Urzędzie Miejskim w Radłowie.
Nieodpłatna Pomoc Prawna
Informuje, że od dnia 22 marca br. do odwołania Urząd Miejski w Radłowie zawiesza osobiste udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej. Od 23 marca br. przechodzimy na system udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość (np. teleporada). W związku z powyższym osoby zainteresowane uzyskaniem pomocy prawnej, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, proszone są o kontaktowanie się z Wydziałem Rozwoju Powiatu - tel. 14 68 83 327.
Poniżej podajemy numery telefonów, przykłady spraw, które można załatwić bez konieczności wizyty w Urzędzie:
Biuro Obsługi Klienta
tel. 14 678 20 44
Adres e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl
Adres skrytki ePUAP: /79r2b1ege2/skrytka
Uprawomocnienia Decyzji Administracyjnych/Postanowienia – po uprzedniej informacji telefonicznej – klient pozostawia dokumenty w urnie, bądź przesyła pocztą tradycyjną, zwrotnie otrzymuje przesyłką pocztową.
Urząd Stanu Cywilnego:
- tylko zgłoszenie zgonu - osobiście - po uprzedniej informacji telefonicznej (klient będzie czekał przy wejściu do budynku - dokumenty zostaną przygotowane i doręczone oczekującemu)
- wszystkie pozostałe sprawy - bez kontaktu osobistego z klientem (wydawanie aktów, dokumentów, zaświadczeń, sprawy ślubów itp.) - telefoniczne ustalenia szczegółów z klientem, wniosek przez ePUAP, wniosek na dzienniku podawczym lub pocztą + wysyłka dokumentu pocztą (zgodnie z terminami KPA) - tel. 14 678 20 44 wew. 21
Profil Zaufany:
Wymagany jest aktualny dowód osobisty. Potwierdzamy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym – tel. 14 678 20 44 wew. 14
Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste:
- tylko pilny odbiór dowodu osobistego - po uprzednim telefonie - pracownik przygotuje dokumenty i wyda oczekującemu przy wejściu do budynku
- wszystkie pozostałe sprawy - bez kontaktu osobistego z klientem ( składanie wniosków o dowody osobiste, wydawanie zaświadczeń, meldunki itp.) - telefoniczne ustalenie szczegółów z klientem, wniosek przez ePUAP, wniosek na dzienniku podawczym lub pocztą + wysyłka dokumentu pocztą (zgodnie z terminami KPA) - tel. 14 678 20 44 wew. 16
Referat Podatków i Opłat Lokalnych:
- wszystkie zaświadczenia, wnioski o umorzenie, rozłożenie na raty i odroczenie terminu płatności podatków, deklaracje na podatek i opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – bez kontaktu fizycznego z klientem – telefoniczne ustalenia szczegółów z klientem, wniosek przez ePUAP, wniosek na dzienniku podawczym lub pocztą + wysyłka dokumentu pocztą (zgodnie z terminami KPA)
- tylko nie cierpiące zwłoki sprawy wymagające wyjaśnienia lub uzgodnienia – osobiście – po uprzedniej informacji telefonicznej
- kasa nieczynna do odwołania
Tel. (14) 678 20 44 wew. 22
Geodezja i Ochrona Środowiska
- tylko uprawomocnienie decyzji – osobiście – po uprzedniej informacji telefonicznej, klient pozostawia dokumenty w urnie, zwrotnie otrzymuje przesyłką pocztową
- przyjmowanie wniosków dotyczących wymiany pieca na eko-groszek i pelet
- wszystkie pozostałe sprawy – bez kontaktu osobistego z klientem – tel. (14) 678 20 44 wew. 26
Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego
- wszystkie sprawy bez kontaktu osobistego z klientem
Wnioski o:
Wydanie decyzji o warunkach zabudowy;
Wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
Zmianę decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
Przeniesieniu uprawnień od decyzji;
Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki.
Wnioski dostępne są na stronie UM w Radłowie i mogą być po uzupełnieniu wysłane pocztą tradycyjną, poprzez platformę ePUAP, bądź wrzucane do urny.
Informacje dotyczące składania wniosków do CEIDG
Wpłaty odnośnie zaświadczeń i innych dokumentów, prosimy dokonywać na Numer Konta Bankowego:
Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie Oddział w Radłowie
Plac Kościuszki 3/1, 33-130 Radłów
91 8589 0006 0240 0000 0026 0001
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – tel. 14 678 20 03, ops.radlow@op.pl
Zakład Eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody w Niwce – tel. 609 002 601 – woda, 725 407 100 – oczyszczalnia
Prosimy państwa o uszanowanie wprowadzonych zasad i ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w Urzędzie. O wszelkich zmianach będziecie Państwo informowani na bieżąco.
25
listopada
Imieniny
Elżbiety, Katarzyny i Klemensa
wtorek, 10 czerwca 2025
XXII Ogólnopolski Konkurs Poetycko – Plastyczny Bł. Karolino, świeć nam przykładem
piątek, 29 listopada 2024
przestrzennej Ostrzeżenia meteo Interaktywna
mapa System powiadamiania
mieszkańców Nagrody
i wyróżnienia Radłów TV
Projekty realizowane z dotacji
Informacje