Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Podatki 2022

środa, 02 marca 2022

Wyjaśnienie dotyczące nowego wymiaru podatku za ostatni kwartał 2021 oraz wymiaru podatku na rok 2022.

Drodzy Mieszkańcy Radłowa

W związku z licznymi pretensjami dotyczącymi nowego wymiaru podatkowego za ostatni kwartał 2021 oraz na rok 2022 wyjaśniamy, że podstawą zmiany dotychczasowych decyzji wymiarowych ustalających zobowiązania podatkowe za ten okres, było dokonanie przez Starostwo Powiatowe w Tarnowie bez porozumienia z Burmistrzem Radłowa, zmian danych w ewidencji gruntów i budynków dnia 2 lipca 2021 r. 

Zmiany te dokonane zostały po wykonaniu modernizacji polegającej na dokonaniu nowych obmiarów gruntów i budynków na terenie miasta, czasami bez wiedzy i zgody mieszkańców. Na podstawie art. 254 ustawy  Ordynacja podatkowa, Gmina Radłów zobowiązana została do dokonania zmian w ewidencji podatkowej.

Powierzchnie gruntów i budynków są teraz zgodne z aktualnymi danymi zawartymi w ewidencji gruntów i budynków prowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Tarnowie.

W związku z licznymi odwołaniami mieszkańców od naliczonego zobowiązania podatkowego informujemy, że każdy czyjego interesu prawnego dotyczą dane zawarte w ewidencji gruntów i budynków ujawnione w operacie opisowo-kartograficznym, a naliczone w zobowiązaniu podatkowym przez Urząd Miejski w Radłowie może, w terminie do 22 marca 2022 r. zgłaszać do Starostwa Powiatowego zarzuty i uwagi dotyczące tych danych. 
Proszę potraktować tę sprawę jako pilną.

W załączeniu informacja Starosty Tarnowskiego z dnia 23 lutego 2022 r. (Dz. U. Woj. Małopolskiego poz. 1228)

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.