Deklaracja dostępności
Urząd Miejski w Radłowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Radłowie.
Dane teleadresowe jednostki:
Urząd Miejski w Radłowie
ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów
tel. 14 678 20 44
fax. 14 678-28-18
e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl
Data publikacji strony internetowej: 2015-12-28. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-04-03.
Oświadczenie zaktualizowano dnia: 2023-03-31. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r.
o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niektóre niezgodności publikowanych dokumentów na stronie mogą pojawić się ze względu na fakt, iż:
- autorem są inne podmioty
- filmy nie posiadają napisów dla osób słabosłyszących i głuchych (zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej)
- niektóre elementy nietekstowe (zdjęcia, logotypy itp.) mogą nie posiadać szczegółowego opisu
Ułatwienia na stronie podmiotowej:
- można używać standardowych skrótów klawiaturowych
- można zmienić kontrast (czarne tło, żółte litery)
- można zwiększyć czcionkę
- dostępna jest mapa strony
- nawigacja po treści strony możliwa jest z poziomu klawiatury przy wykorzystaniu klawisza Tab oraz klawiszy kierunkowych
- linki są wyróżnione kolorem oraz jednoczesnym podkreśleniem
Dostępność architektoniczna:
- wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Radłowie od strony ulicy Kolejowej - nie spełnia warunków dostępności architektonicznej; od strony parkingu znajduje się podjazd dla wózków
- w budynku nie ma windy
- na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- na parkingu wyznaczone są 3 miejsca dla osób niepełnosprawnych oznaczone znakami poziomymi i pionowymi
- możliwość wejścia do budynku i pomieszczeń z psem asystującym lub psem przewodnikiem dla osób słabowidzących i niewidomych
- procedury bezpiecznej ewakuacji i przeszkolony personel (pomoże Ci bezpiecznie wyjść z budynku w czasie ewakuacji lub też pomieszczenia, w którym będziesz mógł bezpiecznie poczekać do czasu przybycia ratownika)
Dostępność informacyjno-komunikacyjna:
- informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynku– tablice informacyjne, dziennik podawczy
- brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu i online
- w budynku nie ma informacji głosowych, oznaczeń w alfabecie Brajla, pętli indukcyjnych
- możliwość obsługi pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną, faxem, telefonem i osobiście
Aplikacje mobilne:
Urząd Miejski w Radłowie nie udostępnia aplikacji mobilnych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością prosimy o kontakt. Osoba do kontaktu: Izabela Laga, lagai@gminaradlow.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 146782044 wew. 31. Można też składać do urzędu wnioski o zapewnienie dostępności drogą pocztową (na adres: Urząd Miejski w Radłowie, ul. Kolejowa 7,33-130 Radłów), osobiście na Dzienniku Podawczym lub elektronicznie (wniosek o zapewnienie dostępności)
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
30
listopada
Imieniny
Andrzeja, Maury i Ondraszka
przestrzennej Ostrzeżenia meteo Interaktywna
mapa System powiadamiania
mieszkańców Nagrody
i wyróżnienia Radłów TV
Projekty realizowane z dotacji
Informacje