Pokaż
menu
boczne

Wydarzenia

Jak zdobyć pomoc na podejmowanie lub rozwijanie działalności gospodarczej?

wtorek, 26 lutego 2019

Zapraszamy na szkolenia

Wszystkich, którzy planują założyć własną firmę lub rozwinąć już działającą, zapraszamy na szkolenia dotyczące możliwości otrzymania pomocy finansowej. Podejmujący działalność gospodarczą mogą ubiegać się o 50 000 lub 70 000 zł, natomiast w najbliższych naborach maksymalna kwota na rozwój funkcjonującej firmy to refundacja połowy kosztów projektu, nie większa jednak niż 170 000 zł. Szkolenia dla zainteresowanych odbędą się 26 i 27 lutego, natomiast nabory planuje się przeprowadzić w marcu br.

Szkolenia organizujemy we wszystkich gminach wchodzących w skład „Kwartetu”.

We wtorek, 26 lutego, zapraszamy od godziny 10:00 do Biblioteki w Radłowie, a od 16:00 do Urzędu Gminy Dębno w Woli Dębińskiej.

Natomiast w środę, 27 lutego, szkolenie odbędzie się od godz. 10.00 w Powiatowym Centrum Edukacji (ul. Piastowska 2 B) oraz od godz. 15.00 w siedzibie LGD – Waryś 327 A.

Ekspert i pracownicy Biura LGD „Kwartet na Przedgórzu” udzielą niezbędnych informacji o warunkach ubiegania się o dofinansowanie oraz o procedurze udzielania wsparcia, a także wyjaśnią jak interpretować kryteria oceny i wyboru wniosków. Jednocześnie przypominamy, że pracownicy LGD udzielają indywidualnego doradztwa dotyczącego składania wniosków codziennie w siedzibie Stowarzyszenia – Waryś 327 A.

Zapraszamy!

Plakat

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.