Pokaż
menu
boczne

Informacje

WĘGIEL - informacja w sprawie zakupu paliwa stałego

czwartek, 08 grudnia 2022

Burmistrz Radłowa przedstawia następujące informacje dotyczące sprzedaży węgla:

Po otrzymaniu „Informacji w sprawie ustalenia prawa do preferencyjnego zakupu paliwa stałego”z Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radłowie, można dokonać zapłaty za węgiel, a następnie ustalić termin odbioru lub dostawy.

1. Cena za 1 tonę węgla wynosi 1 800,00 zł;

2. Zapłaty za węgiel można dokonać w następujący sposób:

  • przelewem na nr konta Urzędu Miejskiego w Radłowie, ul. Kolejowa 7: 58 8589 0006 0240 0188 8638 0009      
    W treści przelewu należy wpisać (imię i nazwisko, adres osoby uprawnionej do zakupu węgla – zakup węgla)
  • w kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie w godzinach pracy kasy:
      Poniedziałek: 7:45 – 16:45 (przerwa: 14:00-14:30);
      Wtorek – czwartek: 7:45 – 15:15 (przerwa: 14:00-14:30);
      Piątek: 7:45 – 13:15.

3. Z potwierdzeniem zapłaty prosimy zgłosić się do pokoju nr 18 Urzędu Miejskiego w Radłowie, ul. Kolejowa 7 - po odbiór faktury za zakup węgla.

4. Faktura stanowi podstawę odbioru węgla ze składów węgla.

Za transport węgla do gospodarstwa płaci odbiorca. Załadunek na własny środek transportu GRATIS!

 

Punkt odbioru węgla o sortymencie kostka i ekogroszek został podzielony wg miejsca zamieszkania.

Skład Materiałów Budowlanych Handel Opałem Paweł Kluza - 33-130 Radłów, ul. Kolejowa 25, tel.: 605-361-763 

dla miejscowości: Radłów, Niwka, Brzeźnica, Wola Radłowska, Łęka Siedlecka, Siedlec, Sanoka, Glów.

 

REMAR Firma Handlowo - Usługowa Marek Maniocha, 33-270 Wietrzychowice 104, tel.: 606-967-104

dla miejscowości Wał-Ruda, Zabawa, Zdrochec, Marcinkowice, Przybysławice, Biskupice Radłowskie.

r

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.