Pokaż
menu
boczne

Informacje

"Strażak w akcji" - konkurs rozstrzygnięty

poniedziałek, 22 stycznia 2024

12 stycznia 2024 r. na zaproszenie prezesa Zarządu Gminnego ZOSP RP w Radłowie Mirosława Plebanka, do radłowskiej remizy przybyli uczniowie ze szkół z terenu gminy Radłów, którzy wzięli udział w gminnym etapie konkursu „Strażak w akcji ”.

Dostarczono 63 prace plastyczne z przedszkoli i szkół podstawowych oraz trzy prace osób dorosłych.

Konkurs miał na celu m.in. zainteresować działalnością straży pożarnych, edukacją w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz tradycją i życiem strażackich środowisk. 

Jury w składzie: 
- Mirosław Plebanek - prezes Zarządu Gminnego Związku OSP RP w Radłowie,
- Anetta Żurek - inspektor plastyki Gminnego Centrum Kultury i Czytelnictwa w Radłowie,
- Teresa Padło - kronikarz OSP w Radłowie i nauczycielka ZS w Radłowie,
- Lucyna Bogdanowicz - nauczycielka ZS w Zabawie

Oceniając prace, wzięto pod uwagę samodzielność ich wykonania, walory artystyczne i estetyczne, a także pomysłowość, oryginalność w zakresie przedstawienia tematu oraz wykorzystanie różnych technik plastycznych. Komisja konkursowa dokonała oceny prac uczestników zgodnie z regulaminem konkursu według następujących grup wiekowych:

1. grupa – przedszkola:

I. miejsce: Daniel Fajt (Wola Radłowskiej)
II. miejsce: Anna Wybraniec (Radłów)
III. miejsce : Wiktor Strojny (Przybysławice)

2. grupa – szkoły podstawowe, klasy I-IV:
I. miejsce  Kacper Sikoń (Radłów) i  Szymon Stono (Przybysławice)
II. miejsce: Aneta Kowalczyk (Zabawa) i Michał Czesak (Zabawa)
III. miejsce: Stanisław Pierzchała (Niwka)

3. grupa – szkoły podstawowe, klasy V-VIII
I. miejsce: Julia Kozioł (Niwka)
II. miejsce Bartosz Bratko (Przybysławice) i Tomasz Sumara (Radłów)
III. miejsce  Gabriela Kozioł (Niwka) i Jakub Wybraniec (Radłów)

4. grupa – osoby dorosłe:
1. miejsce Dorota Bogoń, (Wał-Ruda) i Aneta Drąg (Wał- Ruda)

Nazwa

Opis

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.