Pokaż
menu
boczne

Informacje

Niepełnosprawność kluczem sukcesu

środa, 03 sierpnia 2016

Proesa Sp. z o.o. w partnerstwie z Inspires Sp. z o.o. realizuje projekt pr. „Niepełnosprawność kluczem sukcesu!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Projekt jest skierowany do osób niepełnosprawnych w wieku 18-29 lat, bezrobotnych lub biernych zawodowo, zamieszkałych w woj. małopolskim.

W ramach projektu organizujemy:

1. Bezpłatne szkolenia z zakresu:
- Dozorca/Pracownik ochrony bez licencji (100 godzin)
- Asystent/ka ds. księgowości (120 godzin).
Wypłacamy stypendium szkoleniowe w wysokości 8,54 brutto/1 godz. obecności na zajęciach.

2. Trzymiesięczne płatne staże zawodowe zgodnie z odbytym szkoleniem i predyspozycjami zawodowymi Uczestników Projektu. Wypłacamy stypendium stażowe w wysokości 1281,16 zł brutto/m-c,

Szczegółowe formy wsparcia w ramach projektu:
1. Poradnictwo zawodowe z identyfikacją potrzeb - 6h/os.
2. Pośrednictwo pracy - 3h/os.
3. Wsparcie specjalistyczne – indywidualne (3h/os.) i grupowe – film „Nowy horyzont” (1h/1gr.).
4. Wsparcie z zakresu kompetencji społecznych (diagnoza umiejętności miękkich i grupowe warsztaty „Kuźnia optymizmu”).
5. Szkolenia:  100h Dozorca/Pracownik ochrony bez licencji (2gr.); 120h Asystent/ka ds. księgowości (1gr.)
6. 3m-czne staże zawodowe
 
Uczestnicy projektu otrzymują: zwroty kosztów dojazdu, poczęstunek, ciepły posiłek, materiały dydaktyczne, zaświadczenia, certyfikaty.
 
Szczegółowe informacje: tel.: 535-709-228
Informacje i dokumenty rekrutacyjne do pobrania: www.proesa.pl
Dokumenty rekrutacyjne można składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną

Biuro projektu:
33-100 Tarnów
 ul. Mickiewicza 3 ( na przeciwko Teatru)
e-mail: biuro-nks@proesa.pl

r

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.