Pokaż
menu
boczne

Informacje

Dożynki Gminne - święto plonów

sobota, 24 sierpnia 2024

18 sierpnia 2024 roku w Radłowie odbyły się coroczne dożynki, które zgromadziły mieszkańców naszej gminy, rolników oraz licznych gości.

 

Uroczystość rozpoczęła się tradycyjną mszą świętą. W trakcie uroczystości Burmistrz Radłowa Mateusz Borowiec, wygłosił przemówienie w którym szczególnie podkreślił rolę rolników w naszej społeczności. Na tegorocznych dożynkach funkcję starostów pełniła Pani Teresa Wilkosz oraz Pan Jan Kucmierz.

Podczas dożynek, każda delegacja sołecka miała zaszczyt przekazać wieniec dożynkowy osobom szczególnie zasłużonym dla swojej wsi. Był to wyjątkowy gest wdzięczności i szacunku.

W trakcie uroczystości Burmistrz miasta złożył podziękowanie oraz bukiet kwiatów doktorom - Marcie i Jerzemu Kaczówkom, wyrażając w ten sposób uznanie za ich zasłużoną, wieloletnią pracę na rzecz mieszkańców Gminy Radłów.

Swoją obecnością zaszczycił wszystkich Starosta Tarnowski - Jacek Hudyma wraz z żoną oraz Piotr Łosiński – kierownik delegatury Małopolskiego w Tarnowie. Szanowni goście wraz z Panem Burmistrzem wręczyli nagrody dla sołtysów oraz nagrodę Sołtysa Roku. Nagroda Sołtysa Roku 2024 została wręczona Pani Lucynie Wódce – sołtys wsi Marcinkowice.

Spośród wszystkich wieńców zgłoszonych do konkursu, wyróżnienie przyznano wieńcowi z Sanoki oraz Wał-Rudy. Grupa wieńcowa z Sanoki będzie reprezentowała Gminę Radłów na dożynkach wojewódzkich, a grupa wieńcowa z Wał-Rudy na Dożynkach Powiatowych.

Cała uroczystość przebiegła w miłej i serdecznej atmosferze. Po części oficjalnej uczestnicy dożynek mogli bawić się na festynie, w tym na koncercie zespołu Góralsi.  Dożynki zakończyły się zabawą taneczną, przy muzyce zespołu Breviter Band.

 

Galeria

Fot. Benedykt Wierzbicki

r

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.