Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Zasady kierowania osób na kwarantannę zbiorową

piątek, 27 marca 2020

W związku z licznymi zapytaniami w sprawie kierowania osób na kwarantanny zbiorową Starostwo Powiatowe w Tarnowie informuje:

1.    Na terenie Powiatu Tarnowskiego funkcjonuje obiekt kwarantanny zbiorowej; jest to internat Zespołu Szkól Licealnych i Technicznych w Wojniczu, ul. Jagiellońska 17.

2.    Obowiązują następujące zasady kierowania osób na kwarantannę zbiorową:

I.    Dla osób przekraczających granicą RP — zgodnie z zapisami procedury przekazanej z Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie do wiadomości i stosowania do Straży Granicznej i Powiatowych Centrów Zarządzania Kryzysowego:

1.    Straż Graniczna informuje Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego o przekroczeniu granicy przez osobę mającą zamieszkania na terenie województwa małopolskiego.
2.    Straż Graniczna przekazuje osobie powracającej z zagranicy informację o wyznaczonym przez danego Starostę miejscu do kwarantanny zbiorowej.
3.    Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego informuje właściwe Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego o przekroczeniu granicy RP przez osobę mającą zamieszkania na terenie danego powiatu i konieczności uruchomienia dla tej osoby miejsca do kwarantanny zbiorowej oraz podstawowe informacje: imię i nazwisko osoby kierującej się do obiektu kwarantanny zbiorowej, z którego kraju wraca, numer telefonu.

II.    W przypadkach innych niż w/w, o skierowaniu osoby do kwarantanny zbiorowej decyduje tylko i wyłącznie Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Tarnowie.

 

 

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.