Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Zapytanie o inwentaryzacje

środa, 10 marca 2021

 

ZAPYTANIE

Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest wraz z warstwą obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego i wprowadzeniem tych danych do Bazy Azbestowej.

Zadanie obejmuje:

  1. Przygotowanie wniosku o dofinansowanie, w ramach ogłoszonego konkursu - Azbest na 2021 r. przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii na realizację zadań wynikających z Programu Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009 -2032,
  2. Przeprowadzenie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest (spis z natury w warunkach terenowych) wraz z oceną stanu technicznego na terenie gminy,
  3. Wprowadzenie danych pozyskanych w trakcie inwentaryzacji do Bazy Azbestowej Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii,
  4. Przygotowanie warstwy obrysów obiektów z przypisanymi do obiektu atrybutami: numer działki ewidencyjnej i numer obrębu ewidencyjnego (w formie *.shp),
  5. Przygotowanie sprawozdania końcowego z realizacji zadania objętego konkursem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii.

Data realizacji zamówienia:
Przygotowanie wniosku o dofinansowanie (punkt a) ) do 30.03.2021 r.
Realizacja pozostałych składowych zadania ( punkty od b), do e)) do 15.10.2021 r. tylko i wyłącznie w przypadku przyznania na rzecz Gminy dotacji otrzymanej w wyniku rozstrzygnięcia Konkursu Azbest na 2021 r.

Oferty muszą spełnić następujące wymagania:

  1. Oferta musi obejmować całość zadania,
  2. Oferta musi zawierać kwotę brutto za wykonanie zadania – oferty wariantowe nie będą uwzględniane,
  3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Oferty będą oceniane według następujących kryteriów: 100% cena

Termin składania ofert: Ofertę należy wysłać na adres e-mail geodezja@gminaradlow.pl w terminie do 18.03.2021 r.

W sprawie zapytania ofertowego należy  kontaktować się z Panem: Franciszkiem Kądziela e-mail: geodezja@gminaradlow.pl, tel. 14 6782044 wew. 26

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.