Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Zakup kompostowników - II NABÓR

środa, 31 lipca 2024

Rozpoczął się drugi nabór wniosków na kompostowniki.

 W związku z ogromnym zainteresowaniem programem wsparcia gmin w procesie wyposażania mieszkańców w kompostowniki, Samorząd Województwa Małopolskiego podjął decyzję o ponownym dofinansowaniu tego zadania, przeznaczając na ten cel 500 tys. zł.

Urząd Miejski w Radłowie rozpoczyna przyjmowanie zgłoszeń na bezpłatne użyczenie mieszkańcom przydomowych kompostowników o pojemności minimum 720 litrów, które po upływie terminu obowiązywania umowy staną się własnością właściciela nieruchomości.

Osoby zainteresowane otrzymaniem  przydomowego kompostownika proszone są w dniach od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024 r. o złożenie ankiety/wstępnej deklaracji na dzienniku podawczym Urzędu Miejskiego w Radłowie lub przesłanie e-mailem na adres: sekretariat@gminaradlow.pl.

ANKIETA/WSTĘPNA DEKLARACJA (PLIK)

Prowadzony nabór ankiet/wstępnych deklaracji jest elementem przygotowania wnioskuo dofinansowanie.

Złożenie niniejszej deklaracji nie jest jednoznaczne z przystąpieniem do Programu.

Podjęcie przez Urząd Miejski w Radłowie działań w tym zakresie jest uwarunkowane pozytywną decyzją Sejmiku Województwa Małopolskiego o przyznaniu pomocy finansowej.

Uwaga! W przypadku dużego zainteresowania decydować będzie kolejność złożonych ankiet (data wpływu do Urzędu Miejskiego  w Radłowie).

 Dodatkowe informacje można uzyskać:

    Urząd Miejski w Radłowie pok. 9 tel.: 14 67 82 044 wew. 19 w godzinach pracy urzędu

    na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego:   https://www.malopolska.pl/aktualnosci/srodowisko/rusza-druga-edycja-programu-na-dofinansowanie-przydomowych-kompostownikow

r

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.