Pokaż
menu
boczne

Aktualności

SOW w Małopolsce

poniedziałek, 08 czerwca 2020

Oddział Małopolski PFRON informuje, że 29 maja 2020 roku w SOW - Systemie Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON w całej Polsce zarejestrowano aż 107 tys. wniosków.

W naszym województwie liczba wszystkich zarejestrowanych i roboczych wniosków wynosiła ponad 7,5 tysiąca. Wnioski wciąż napływają i ich liczba cały czas wzrasta.

Wspólnie z powiatami z całej Małopolski Oddział rekomenduje składanie wniosków dotyczących programów realizowanych ze środków PFRON przez Internet w SOW. Biorąc pod uwagę obecną sytuację w kraju, możliwość składania wniosków bez wychodzenia z domu jest bardzo ważna. Jest to duże ułatwienie szczególnie dla osób z niepełnosprawnościami.

Oddział Małopolski PFRON docenia wysiłek wszystkich powiatów włożony w realizację poszczególnych zadań ze szczególnym uwzględnieniem programu "Aktywny samorząd" oraz nowych zadań związanych z epidemią koronawirusa. Pracownicy Oddziału monitorują również sytuację epidemiologiczną w kraju, szczególnie w naszym województwie. Sytuacja dynamicznie się zmienia, obecnie obostrzenia są znoszone więc mamy nadzieję, że pozwoli to na jeszcze sprawniejszą realizację zadań programowych i co za tym idzie wzrost składanych wniosków przez Internet w systemie SOW. Oddział odpowiada na wiele pytań dotyczących SOW, prowadzi telefoniczne i mailowe konsultacje, obecnie planuje również szkolenia, które będą realizowane jak tylko będzie to możliwe.

Oddział Małopolski PFRON zachęca również do zapoznania się ze zmianami w systemie SOW: https://portal-sow.pfron.org.pl/opencms/export/sites/pfron-sow/sow/jst/zmiany-w-systemie-sow/

E-usługi systemu SOW dostępne są również w najważniejszym serwisie Rzeczypospolitej Polskiej – GOV.PL. E-usługi realizowane za pośrednictwem System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON zostały opublikowane na witrynie GOV.PL, dzięki zawartemu w maju 2020 roku przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Ministerstwo Cyfryzacji porozumieniu w sprawie udostępnienia przez Ministerstwo Cyfryzacji bezpiecznej platformy publikacji i edycji treści GOV.PL.

Zachęcamy do korzystania z możliwości składania wniosków bez wychodzenia z domu!

 

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.