Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Przetarg na sprzedaż przęseł ogrodzeniowych i bramy przesuwnej

czwartek, 07 listopada 2024

                                                                                          Radłów, dnia 6 listopada 2024 r.

OGŁOSZENIE

Burmistrz Radłowa ogłasza ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż
15 przęseł ogrodzeniowych, 2 furtek i bramy przesuwnej z demontażu ogrodzenia Domu Kultury w Wał-Rudzie.

1. Cena wywoławcza na przetarg brutto: 8 000 (osiem tysięcy) złotych.

2. Wadium na przetarg w wysokości 1 000 (tysiąc) złotych – należy wpłacać w nieprzekraczalnym terminie do 21 listopada 2024 r. na konto Urzędu Miejskiego w Radłowie: BSRz Kraków O/Radłów 10 8589 0006 0240 0000 0026 0004, z tym, że wpłata wadium będzie uznana, gdy należna kwota będzie zaksięgowana na koncie Urzędu Miejskiego w BSRz 21.11.2024 r.

3. Przetarg odbędzie się w dniu 22 listopada 2024 r. o godz. 10:00 w budynku Urzędu Miejskiego w Radłowie przy ul. Kolejowej 7.

4. W przetargu mogą wziąć udział osoby legitymujące się dowodem wpłacenia wadium oraz podpisanym oświadczeniem o zapoznaniu się z przedmiotem i warunkami przetargu i przyjęciu tych warunków.

5. Wadium ulega przepadkowi, jeżeli zwycięzca przetargu nie podpisze umowy sprzedaży elementów ogrodzenia.

6. Wadium, wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia elementów ogrodzenia.

7. Uczestnikom przetargu, którzy nie wygrają przetargu, wadium zostanie zwrócone do trzech dni od dnia zakończenia przetargu.

8. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu przetargu można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Radłowie, pok. nr 7 (tel. 14 678-20-44 wew. 25) lub u Sołtysa Wał-Rudy (tel.788-422-848). Przedmiot przetargu można oglądać na placu za budynkiem Domu Kultury w Wał-Rudzie.

9. Zastrzega się prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.

 

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.