Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Ostatnie nabory w Kwartecie szansą dla przedsiębiorców

środa, 25 października 2023

Stowarzyszenie „Kwartet na Przedgórzu” informuje o możliwości pozyskania środków dla przedsiębiorców.

Finalizując założenia LSR na lata 2014-2020 oraz uwzględniając potrzeby zgłaszane przez mieszkańców podczas przeprowadzonych konsultacji społecznych, Stowarzyszenie „Kwartet na Przedgórzu”, 23 października br. ogłosiło nowy nabór, który przeznaczony jest dla przedsiębiorców – tych, którzy chcą rozwinąć firmę poprzez wprowadzenie nowych usług lub zakup sprzętu oraz dla tych, którzy chcą zrealizować swój pomysł i dopiero wkroczyć na rynek. 

- W ciągu ostatnich miesięcy, kontaktuje się z nami bardzo wiele osób, pytając o możliwość wsparcia finansowego na założenie bądź rozwijanie firmy – podkreślają pracownicy biura.

Z punktu widzenia rozwoju obszaru, tworzenie nowych firm oraz wsparcie już istniejących jest szczególnie istotne. Jest szansą dla mieszkańców, którzy wykorzystując swoje wykształcenie, doświadczenie i zainteresowania chcą prowadzić własną firmę. Środki finansowe dedykowane dla przyszłych przedsiębiorców to bezzwrotne dofinansowanie w formie ryczałtu w wysokości 50 000 lub 70 000 zł – w przypadku zawodów deficytowych, które uwzględnione są w Lokalnej Strategii Rozwoju Kwartetu. Rozsądnie przygotowany plan na rozpoczęcie swojej firmy oraz napisany wniosek i biznesplan spełniające wymagane kryteria, ma szansę na pozytywną ocenę przez Radę Stowarzyszenia, a w dalszej kolejności Urząd Marszałkowski. Przedsiębiorcy, którzy prowadzą firmę i planują jej rozwój, po prawidłowej realizacji operacji mogą liczyć na zwrot środków w wysokości 70% poniesionych kosztów, jednak nie więcej niż 210 tysięcy. - Są to już ostatnie dostępne środki, dlatego zachęcamy do skorzystania z dofinansowania wszystkich zainteresowanych – podkreśla Piotr Kania, prezes Stowarzyszenia.

Przy składaniu wniosku warto pamiętać, żeby był on spójny, racjonalny i przemyślany, gdyż każdy podlega ocenie merytorycznej i formalnej najpierw przez Radę Stowarzyszenia, która po przyznaniu punktów i sporządzeniu listy rankingowej operacji, przekazuje wnioski do Urzędu Marszałkowskiego. Przed złożeniem należy więc zapoznać się z lokalnymi kryteriami wyboru projektu oraz zgodności z LSR. Warto zwrócić uwagę na kryteria punktowane, jak np.: udział osoby z grupy defaworyzowanej i uwzględnić te aspekty, które pozwolą Radzie Stowarzyszenia przyznać w danej kategorii punkty. Wszelkie potrzebne informacje i warunki naborów znajdują się na stronie internetowej Stowarzyszenia: www.kwartetnaprzedgorzu.pl.

Można też skorzystać z doradztwa w biurze w Warysiu oraz porad telefonicznych (14 68 46 666), czy też mailowych.  Wnioski przyjmowane są w biurze Stowarzyszenia od 23 października do 6 listopada w godzinach 9-14. 

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.