Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Obchody 228. rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja

piątek, 03 maja 2019

228 lat temu uchwalona została Konstytucja 3 Maja.

Uroczystości rozpoczęły się mszą świętą w kościele pw. św. Jana Chrzciciela w Radłowie. Następnie uczestnicy przeszli na radłowski rynek, gdzie odbyła się dalsza część obchodów. Po odśpiewaniu hymnu państwowego głos zabrał burmistrz Radłowa - Zbigniew Mączka oraz Prezes Zarządu Głównego OSP w Radłowie Roman Nowak, który odczytał list Prezydenta RP Andrzeja Dudy.

3 maja obchodzony jest także Gminny Dzień Strażaka, w związku z tym zostały przyznane odznaczenia dla zasłużonych strażaków: za 30 lat służby - druh Tomasz Stefańczyk,
- za 25 lat służby:  Tomasz Kuklewicz, Wojciech Kowalczyk (orkiestra),  Jan Sobczyk (orkiestra), Jacek Flik (orkiestra),
- za 20 lat służby: Adam Kumięga, Jarosław Flik (orkiestra),
- za 15 lat służby: Dawid Prosowicz, Paweł Zmikły (orkiestra), Paweł Dulian (orkiestra),
- za 10 lat służby: Szymon Antosz (orkiestra), Maciej Dumański (orkiestra), Mateusz Ryncarz (orkiestra), Michał Urbanek (orkiestra), Jakub Nowak (orkiestra), Szymon Nowak (orkiestra), Dawid Kuklewicz (orkiestra), Łukasz Kuklewicz (orkiestra),
- za 5 lat służby: Kamil Mazur, Dominik Mazur, Wojciech Stelmach, Korneliusz Ziobrowski, Monika Barnaś-Kumięga (orkiestra), Paweł Nowak (orkiestra), Michał Pojasek (orkiestra), Martyna Antosz (orkiestra), Damian Łoboda (orkiestra).

Obchody 228. rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 maja

Fot. Maksymilian Pochroń

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.