Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Mistrzostwa Powiatu w Szachach Drużynowych

środa, 17 listopada 2021

Mistrzostwa Powiatu w Szachach Drużynowych – Radłów 17.11.2021 r.

Mistrzostwa Powiatu w Szachach Drużynowych – Radłów 17.11.2021 r.

W dniu 17 listopada w Miejskim Centrum Kultury w Radłowie  odbyły się Finały Powiatowe w Szachach Drużynowych w kategoriach Igrzyska Dzieci oraz Igrzyska Młodzieży Szkolnej. W zawodach ogólnie uczestniczyło 11 szkół z powiatu tarnowskiego .Rozgrywki zostały przeprowadzone systemem szwajcarskim w tempie gry P`15. Sędziami zawodów byli Panowie Wiesław i Paweł Kacperek . Po zakończeniu rozgrywek najlepszych czterem zespołom w każdej kategorii wręczono puchary oraz medale ufundowane przez Starostwo Powiatowe w Tarnowie. Wszyscy zawodnicy oraz opiekunowie mogli w przewie pomiędzy partiami skorzystać z bufetu przygotowanego przez organizatorów .Poniżej prezentujemy szczegółowe wyniki :

Igrzyska Dzieci:

Lista zgłoszeń:
1.    SP Rzuchowa
2.    SP Tuchów
3.    SP Lisia Góra
4.    SP Zaczarnie
5.    SP Tarnowiec
6.    SP Siekierczyna
7.    SP Radłów

Wyniki:

Runda I
SP Radłów – SP Lisia Góra – 1:3
SP Siekierczyna – SP Zaczarnie – 1:3
SP Tuchów  - SP Rzuchowa  0:4
SP Tarnowiec – pauza

Runda II
SP Lisia Góra – SP Siekierczyna – 3:1
SP Tarnowiec – SP Radłów – 3:1
SP Zaczarnie – SP Tuchów – 1,5 : 2,5
SP Rzuchowa – pauza

Runda III
SP Siekierczyna- SP Tarnowiec 1:3
SP Rzuchowa – SP Zaczarnie  3,5:0:5
SP Tuchów – SP Lisia Góra
SP Radłów– pauza


Runda IV
SP Lisia Góra – SP Rzuchowa 1:3
SP Radłów – SP Siekierczyna 1:3
SP Tarnowiec – SP Tuchów
SP Zaczarnie –pauza

Runda V
SP Zaczarnie – SP Lisia Góra 1:3
SP Rzuchowa – SP Tarnowiec 4:0
SP Tuchów – SP Radłów – 4:0
SP Siekierczyna – pauza


Runda VI
SP Siekierczyna – SP Tuchów 0,5:3,5
SP Radłów – SP Rzuchowa  0:4
SP Tarnowiec – SP Zaczarnie 1:3
SP Lisia Góra – pauza

Runda VII
SP Lisia Góra – SP Tarnowiec 3:1
SP Zaczarnie – SP Radłów 3,5:0,5
SP Rzuchowa – SP Siekierczyna 4:0
SP Tuchów – pauza

 

Klasyfikacja Końcowa:

1 miejsce : SP Rzuchowa – 13 pkt – Awans
2 miejsce : SP Tuchów – 11 pkt
3 miejsce : SP Lisia Góra – 9 pkt
4 miejsce : SP Zaczarnie 7 pkt
5 miejsce : SP Tarnowiec
6 miejsce : SP Siekierczyna
7 miejsce : SP Radłów

 

Awans do dalszego etapu rejonowego uzyskała drużyna SP Rzuchowa , która wystąpiła w następującym składzie:

1.    Emilia Słowik
2.    Filip Boda
3.    Kacper Niewola
4.    Michał Ciasnota

Gratulujemy awansu i życzymy powodzenia w dalszych etapach.

 

Igrzyska Młodzieży Szkolnej

Lista zgłoszeń:

1.    SP Lubaszowa
2.    SP Tarnowiec
3.    SP Ciężkowice
4.    SP Rzuchowa

Wyniki:

Runda I
SP Tarnowiec – SP Rzuchowa 3:1
SP Ciężkowice – SP Lubaszowa 1:3

Runda II
SP Lubaszowa – SP Rzuchowa 3:1
SP Ciężkowice – SP Tarnowiec – 1:3

Runda III
SP Tarnowiec – SP Lubaszowa 1:3
SP Rzuchowa – SP Ciężkowice 1:3

Runda IV
SP Rzuchowa – SP Tarnowiec 1:3
SP Lubaszowa – SP Ciężkowice 3:1


Runda V
SP Rzuchowa – SP Lubaszowa  0:4
SP Tarnowiec – SP Ciężkowice 4:0

Runda VI
SP Lubaszowa – SP Tarnowiec 4:0
SP Cięzkowice – SP Rzuchowa 1:3

 

Klasyfikacja Końcowa:

1 miejsce : SP Lubaszowa- awans
2 miejsce : SP Tarnowiec
3 miejsce : SP Ciężkowice
4 miejsce : SP Rzuchowa

Awans do dalszego etapu rejonowego uzyskała drużyna SP Lubaszowa, która wystąpiła w składzie:

1.  Gabriela Smosna
2.  Filip Kolbusz
3.  Hubert Gawron
4.  Bartłomiej Skrobot

Gratulujemy awansu i życzymy powodzenia w dalszych etapach.

Szczegółowe wyniki na poszczególnych szachownicach dostępne po kliknięciu poniższych linków:

http://chessarbiter.com/turnieje/2021/tdr_4360/results.html?l=pl&tb=10_

http://chessarbiter.com/turnieje/2021/tdr_4361/results.html?l=pl&tb=10_

Mistrzostwa Powiatu w Szachach Drużynowych

r

Kategorie spraw urzędowych

W dniu 17.06.2017 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 maja 2017 r. o zmianie ustawy o ochronie przyrody / Dz. U. z 2017 r., poz. 1074/, zgodnie z którą:
Osoby fizyczne, zamierzające usunąć drzewa na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej (art. 83 f ust. 1 pkt 3a uop) są obowiązane dokonać zgłoszenia zamiaru usunięcia drzew(a) do Urzędu Miejskiego w Radłowie jeżeli obwód pnia drzewa na wysokości 5 cm przekracza:

-80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego,
-65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego,
-50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew.

Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko wnioskodawcy, oznaczenie nieruchomości z której drzewo ma być usunięte /numer działki, miejscowość, obręb/ oraz rysunek albo mapkę określającą usytuowanie drzewa na nieruchomości. Zgłoszenia może dokonać jedynie właściciel nieruchomości, w przypadku współwłasności należy uzyskać zgodę wszystkich współwłaścicieli działki lub pełnomocnictwa do wystąpienia w ich imieniu.

Urząd Miejski w Radłowie po otrzymaniu zgłoszenia w terminie 21 dni dokonuje oględzin zgłoszonych do wycinki drzew. W terminie 14 dni od dokonania oględzin, organ może w drodze decyzji administracyjnej wnieść sprzeciw. Usunięcie drzewa może nastąpić, jeżeli organ nie wniósł sprzeciwu w tym terminie. Usunięcie drzewa bez zgłoszenia lub pomimo wydania przez organ sprzeciwu traktowane jest usunięcie bez zezwolenia i sankcjonowane administracyjną kara pieniężną. Wydanie przez organ sprzeciwu upoważnia właściciela nieruchomości do złożenia wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzewa. Za dzień wniesienia sprzeciwu uznaje się dzień nadania decyzji administracyjnej w placówce pocztowej. /Zaleca się upewnić poprzez kontakt np. telefonicznie w Urzędzie Miejskim w Radłowie czy taki przeciw został wydany/Organ może przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 8 /14 dni od dokonania oględzin/ wydać zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. Wydanie zaświadczenia wyłącza możliwość wniesienia sprzeciwu oraz uprawnia do usunięcia drzewa.

W przypadku nieusunięcia drzew przed upływem 6 miesięcy od przeprowadzonych oględzin usunięcie drzewa może nastąpić po dokonaniu ponownego zgłoszenia, o którym mowa w ust. 4. Jeżeli w terminie 5 lat od dokonania oględzin wystąpiono o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane, a budowa ta ma związek z prowadzeniem działalności gospodarczej i będzie realizowana na części nieruchomości, na której rosło usunięte drzewo, organ, o którym mowa w art. 83a ust. 1, uwzględniając dane ustalone na podstawie oględzin, nakłada na właściciela nieruchomości, w drodze decyzji administracyjnej obowiązek uiszczenia opłaty za usunięcie drzewa.
Osoby fizyczne usuwające drzewa na cele związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz podmioty o osobowości prawnej, spółdzielnie mieszkaniowe itp. mogą usunąć drzewa po uzyskaniu decyzji administracyjnej zezwalającej na usunięcie drzew. W tej sytuacji należy złożyć wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.

Dodatkowych informacji można uzyskać w Referacie Gospodarki i Środowiska I piętro, pok. Nr 9 w godz. pracy Urzędu tj. : pon.: 07.30-17.00, wt.-Czw. 07:30-15:30, pt.: 07:30-14:00 bądź pod numerem telefonu: 14 6782044 wew. 19

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.