Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Małopolska Niania 2.0

czwartek, 06 sierpnia 2020

Poszukujesz opieki nad dzieckiem do lat 3?
Weź udział w projekcie i skorzystaj z dofinansowania kosztów zatrudnienia Niani.

Nabór do projektu trwa: od 08.07.2020 r. do 26.08.2020 r.

 

Jakie wsparcie można uzyskać?

Dofinansowanie kosztów zatrudnienia Niani przez okres 12 miesięcy:
- Wsparcie podstawowe 1 850 zł/mc
- Wsparcie podwyższone 2 600 zł/mc - dla rodzin spełniających kryterium dochodowe określone w Regulaminie naboru i uczestnictwa w Projekcie grantowym „Małopolska Niania 2.0” (nabór 2020).

 

Kto może skorzystać?

Rodzice/opiekunowie dzieci w wieku od 20 tygodnia życia do lat 3 z Małopolski:
- Pozostający bez pracy ze względu na opiekę nad dzieckiem.
- Przebywający na urlopie macierzyńskim/rodzicielskim/wychowawczym, chcący powrócić do pracy.
- Pracujący, którym wsparcie w postaci zapewnienia opieki nad dzieckiem umożliwi utrzymanie zatrudnienia.

 

Regulamin naboru i uczestnictwa w Projekcie grantowym „Małopolska Niania 2.0” (nabór 2020)

 

Więcej informacji o naborze:
www.rops.krakow.pl

Małopolska Niania 2.0

Biuro Projektu „Małopolska Niania 2.0”

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
ul. Piastowska 32,
30-070 Kraków
e-mail: niania@rops.krakow.pl

telefony.:
698 897 002
12 422 06 36 w. 23

* Skype
* Facebook.com/MalopolskaNiania/

 

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.