Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Konkurs wiedzy o Sejmie

piątek, 12 października 2018

11 października w Zespole Szkół w Radłowie odbył się konkurs wiedzy o Sejmie.

Organizatorem konkursu było Biuro Komunikacji Społecznej Kancelarii Sejmu z Warszawy we współpracy z Posłem na Sejm RP Panią Urszulą Augustyn. Konkurs był częścią wykładu wyjazdowego dotyczącego współczesności polskiego parlamentaryzmu, zadań i funkcji Sejmu i Senatu, trybu ustawodawczego i architektury sejmowej. Wykład połączony z prezentacją multimedialną wygłosili Pani Monika Srzednicka – Raczkowska i Pan Ireneusz Nowak z Kancelarii Sejmu. Następnie uczniowie rozwiązywali test sprawdzający wiedzę zaprezentowaną w wykładzie.  Wszyscy  uczestnicy testu otrzymali dyplomy i materiały edukacyjne Sejmu.

Zwycięzcami konkursu zostali:
1.    miejsce - Natalia Patulska – kl. 8a
2.    miejsce - Kamila Witek – kl. 3b G
3.    miejsce -  Samuel Padło – kl. 8b

Laureatom konkursu  wręczone zostały dyplomy i nagrody rzeczowe ufundowane przez Marszałka i Kancelarię Sejmu. Goście z Warszawy przekazali również  materiały edukacyjne poświęcone parlamentom krajów Unii Europejskiej i architektom sejmowym  do szkolnej biblioteki. Spotkanie było ważnym przedsięwzięciem patriotycznym i obywatelskim, zorganizowanym w wyjątkowym roku –  w 550 rocznicę powstania polskiego parlamentu.

Za jego inicjatywę składamy Pani Poseł na Sejm RP Urszuli Augustyn serdeczne podziękowania.

Konkurs wiedzy o Sejmie

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.