Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Jan Rudziński (1952-2020)

czwartek, 26 marca 2020

Z przykrością informujemy, że zmarł Jan Rudziński (1952-2020).

Ze smutkiem zawiadamiamy, że wczoraj (25 marca 2020r.) w godzinach wieczornych po długiej i ciężkiej chorobie zmarł Jan Rudziński.

Wieloletni Radny Gminy oraz Sołtys wsi Sanoka. Jako radny, pełnił funkcję przez dwie kadencje. W radzie zajmował się przede wszystkim problemami rolniczymi. W latach 2006-2010, czynnie udzielał się w Komisjach: Budżetowo-Finansowa, Handlu, Usług i Bezrobocia oraz Rolnictwa, Gospodarki Wodnej, Gospodarki Komunalnej, Drogownictwa i Ochrony Środowiska. W latach 2010-2014 był przewodniczącym Komisji Rolnictwa, Gospodarki Wodnej, Gospodarki Komunalnej, Drogownictwa i Ochrony Środowiska oraz również członkiem Komisji Budżetowo-Finansowej, Handlu, Usług i Bezrobocia. Bliskie mu były problemy mieszkańców, które starał się rozwiązywać.

Z głębokim żalem przyjąłem wiadomość o śmierci Pana Jana Rudzińskiego. To osoba, która dała się poznać jako wielki społecznik i człowiek oddany cały społeczeństwu. Pozostanie na wieczność w naszych sercach i pamięci.

Przekazuję rodzinie i bliskim kondolencje i wyrazy współczucia.

Zbigniew Mączka
Burmistrz Radłowa

 

 

„Spocznij jedynie w Bogu, duszo moja,
Bo od Niego pochodzi moja nadzieja” (Ps. 62,6)

Śp. Jan Rudziński zmarł w wieku 68 lat.

Spraw, prosimy Cię, Panie, aby dusze sług i służebnic Twoich, oczyszczone ze swoich win, otrzymały przebaczenie i wieczny odpoczynek.

W dniu jutrzejszym (t.j. 27 marca 2020r.) celebrowane będą obrzędy pogrzebowe przy grobie zmarłego z udziałem najbliższej rodziny.

Msza żałobną z udziałem wiernych odprawiona zostanie, gdy ustanie stan epidemii, po ustaleniu terminu z rodziną zmarłego.

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.