Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Informacja Komendanta Komisariatu Policji w Żabnie

wtorek, 20 grudnia 2022

Szanowni Państwo, 

przed nami Święta Bożego Narodzenia, wkrótce zasiądziemy do wigilijnej kolacji. Część z nas czeka daleka podróż, inni świętować będą w miejscu zamieszkania. Wyjeżdżając pamiętajmy, aby dobrze zabezpieczyć nasze domy oraz przygotować się do podróży. Wyjeżdżając z posesji sprawdźmy dokładnie czy zamknęliśmy wszystkie okna i drzwi w domu. 

Komendant

W trakcie robienia zakupów uważajmy na kieszonkowych złodziei, najlepiej nie nośmy dużych kwot a portfel trzymajmy wewnątrz kurtki czy marynarki. Jak co roku w czasie świąt, policjanci z Komisariatu Policji w Żabnie będą dbali o nasze bezpieczeństwo. Zwracamy się jednak z apelem, aby w przypadku zauważenia jakieś niepokojącej sytuacji, czy dziwnie zachowujących się osób, przekazywać niezwłocznie tą informację dzwoniąc na numer alarmowy 112. 

Komendant Komisariatu Policji w Żabnie przypomina również, że wszelkie sprawy urzędowe można zgłaszać:
•    osobiście tj. w siedzibie jednostki (od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7.00-23.00),
•    telefonicznie pod nr telefonu  47 831 2420 (od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7.00-23.00),
•    pocztą elektroniczną pod adres: kp-zabno@tarnow.policja.gov.pl,
•    pisemnie na adres jednostki, ul. Sieradzka 19, 33-240 Żabno.

Ponadto w przypadku nieobecności funkcjonariuszy zgłoszenia można dokonać dzwoniąc pod numer alarmowy 112

Dla mieszkańców chcących mieć wpływ na bezpieczeństwo w okolicy w której mieszkają, zapraszamy do korzystania z Krajowej Mapy Zagrożeń Bezpieczeństwa. To nowoczesne narządzie, pozwoli przy pomocy internetu, wskazać zagrożenia jakie występują w Państwa okolicy. Zgłoszeń, można dokonywać za pomocą podanego linku: https://mapy.geoportal.gov.pl/iMapLite/KMZBPublic.html

Szanowni Mieszkańcy, korzystając z okazji, w tym szczególnym przedświątecznym okresie, w imieniu własnym oraz wszystkich funkcjonariuszy z Komisariatu Policji w Żabnie, składam Wam najserdeczniejsze życzenia, aby świąteczny czas był przepełniony odpoczynkiem i wyjątkowymi spotkaniami w gronie najbliższych!

Życzę Państwu ponadto, byście dążyli do tworzenia przyjacielskich więzi, które to wspólnie z podjętymi przez nas działaniami, przyczynią się do wypracowania wzajemnego szacunku, zaufania oraz dobrych relacji. 

Z wyrazami szacunku!
Komendant Komisariatu Policji w Żabnie 
kom. Dominik Rzepecki

r

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.