Pokaż
menu
boczne

Aktualności

III edycja GATR - informację o utrudnieniach w ruchu

środa, 12 lipca 2017

III Edycja Grupa Azoty Triathlon Radłów 2017

W związku z organizacją imprezy nastąpią zmiany w organizacji ruchu.

Na czas rywalizacji rowerowej odcinek drogi wojewódzkiej nr 975 (od ronda w Wierzchosławicach do ronda w Biskupicach) oraz ulica Polna w Radłowie zostaną zamknięte w następujących godzinach:
Sobota 15.07.2017 r. – od godziny 12:00 do godziny 14:00.
Niedziela 16.07.2017 r. - od godziny 12:00 do godziny 15:00.

W związku z tym będą obowiązywać objazdy, które uwidocznione są na dołączonych mapkach.

Prosimy o wyrozumiałość i troskę o bezpieczeństwo zawodników.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt 667440767.
Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie www.triathlonradlow.pl

 

Program zawodów

Piątek, 14.07.2017

18:00-20:00 wydawanie pakietów startowych 1/4 IM i 1/8 IM (biuro zawodów)

Sobota, 15.07.2017

9:00-11:00 wydawanie pakietów startowych 1/8 IM(biuro zawodów)
9:00-17:00 EXPO oraz inne atrakcje
9:30-11:30 wprowadzenie rowerów do strefy zmian
11:30 oficjalne otwarcie Grupa Azoty Triathlon Radłów (scena)
11:40 odprawa techniczna
12:00 START dystans 1/8 IM (indywidualne i sztafety)
15:00 zamknięcie trasy
15:00-16:00 ceremonia wręczenia nagród
13:00-16:00 wydawanie rowerów ze strefy zmian

Niedziela, 16.07.2017

9:00-11:00 wydawanie pakietów startowych (biuro zawodów)
9:00-17:00 EXPO oraz inne atrakcje
9:30-11:30 wprowadzenie rowerów do strefy zmian
11:40 odprawa techniczna
12:00 START dystans 1/4 IM (indywidualne i sztafety)
15:00-18:00 wydawanie rowerów ze strefy zmian
17:00 zamknięcie trasy
17:00-18:00 ceremonia wręczenia nagród

Zawody triathlonowe rozegrane zostaną na dystansach:
1/4 IM (950 m pływanie, 45 km rower, 10,5 km bieg) indywidualnie oraz sztafeta
1/8 IM (475 m pływanie, 22,5 km rower, 5,25 km bieg) indywidualnie oraz sztafeta

Mapy

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.