Pokaż
menu
boczne

Aktualności

I miejsce Julii

poniedziałek, 08 maja 2017

„Kominiarz Strażnikiem Bezpieczeństwa Twojego Domu” – rozstrzygnięcie konkursu plastycznego.

W ramach akcji społecznej „Zaproś kominiarza”, której patronuje Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej, został ogłoszony konkurs plastyczny „Kominiarz Strażnikiem Bezpieczeństwa Twojego Domu”. Celem konkursu było poznawanie historii i dziedzictwa kulturowego zawodu kominiarza oraz budowanie świadomości ekologicznej wśród dzieci.

   W marcu grupa chętnych dzieci z naszego przedszkola, wzięła udział w konkursie plastycznym pt. ,,Kominiarz strażnikiem bezpieczeństwa Twojego domu’’organizowanym przez Krajową Izbę Kominiarzy Oddział Małopolsko – Podkarpacki. Do przedszkola wpłynęło 5 prac, które zostały przekazane do komisji konkursowej.

Miło nam poinformować, że wychowanka naszego przedszkola, Julia  Kądzielawa zdobyła I miejsce w kategorii prac dzieci przedszkolnych. Konkurs cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem, wzięło w nim udział 184 oddziałów szkolno – przedszkolnych z terenu województwa małopolskiego. Wpłynęło ponad 5000 prac ilustrujących zawód kominiarza.

   17 maja br. odbędzie się uroczyste wręczenie nagród podczas Ogólnopolskiego Święta Kominiarzy w Tarnowie. Na uroczystość została zaproszona laureatka konkursu Julia wraz z rodzicami, grupą przedszkolaków oraz opiekunami. Oprócz sukcesu koleżanki dzieci będą świadkami parady kominiarzy. Będą mogły również wykonać pamiątkowe zdjęcia.

Gratulujemy Julii i Rodzicom, a paniom z przedszkola dziękuję za zachęcenie przedszkolaków do konkursu i życzymę wszystkim dalszych sukcesów w pracy.

Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Radłowskiej
Jadwiga Bieś

Julia Kądzielawa
Julia Kądzielawa, I miejsce, kat. przedszkole.

r

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.