Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Gminny Konkurs Strazy Pożarnej

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Zarząd Gminny Ochotniczej Straży Pożarnej w Radłowie przy współpracy z Gminnym Centrum Kultury i Czytelnictwa w Radłowie, przeprowadził konkurs rysunkowy w klasach I - II pt. "Kiedy dzwonię po straż pożarną" oraz w klasach IV-VI pt. "Nie wypalaj traw".

Prace które zajęły I miejsca zostały skierowane do udziału w konkursie powiatowym. Gratulujemy!

"Kiedy dzwonię po straż pożarną"

Kategoria Klas I
I miejsce - Emilia Curyło - uczennica Zespołu Szkół w Radłowie
II miejsce - Oliwia Kurtyka uczennica szkoły w Radłowie
III miejsce - Jakub Garncarz uczeń szkoły w Zabawie

W kategorii klas II
I miejsce - Zuzanna Cegielska - Zespół Szkół w Radłowie
II miejsce - Adrianna Liro - Szkoła w Biskupicach Radłowskich
III miejsce - Patrycja Sitko - Szkoła w Zabawie

W kategorii klas III
I miejsce - Karolina Urban - Szkoła w Zabawie
II miejsce - Jakub Kuczek - Szkoła w Zabawie
III miejsce - Wiktoria Piątek - Szkoła w Przybysławicach

„Nie wypalaj traw”

W kategorii klas IV
I miejsce - Zuzanna Latawska – Zespół Szkół w Radłowie
II miejsce - Natalia Sitko - Szkoła w Zabawia
III miejsce - Izabela Trela - Szkoła w Zabawie

W kategorii klas V
I miejsce - Natalia Chlupka - Szkoła w Zabawie
II miejsce - Dominik Kowalczyk - Szkoła w Woli Radłowskiej
III miejsce - Krystian Jarmuła - Szkoła w Przybysławicach

W kategorii klas VI
I miejsce - Aleksandra Małek - Szkoła w Zabawie
II miejsce - Daria Żurowska - Zespół Szkół w Radłowie
III miejsce - Weronika Kosman - Szkoła w Przybysławicach

Gminny Konkurs Strazy Pożarnej

Fot. Anna M. Kędzior

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.