Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Gminny Konkurs Plastyczny Straży Pożarnej

piątek, 28 lutego 2020

20 lutego br. w sali OSP w Radłowie odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród w tegorocznych gminnych konkursach „kiedy dzwonię po straż pożarną”, „Nie wypalaj suchych traw” oraz „Strażak w akcji”.

Komisja w składzie Mieczysław Prosowicz, Maria Magoń, Anna Kędzior I Anetta Żurek po obejrzeniu prac przyznała nagrody w poszczególnych kategoriach.

Po obejrzeniu 21 prac zgłoszonych na gminny konkurs „kiedy dzwonię po straż pożarna” w kategorii klas I-III przyznaje:
- w kategorii klasy I
I miejsce - Albert Kuczek szkoła w Zabawie,
- w kategorii klas II
I miejsce - Kamil Kaczmarski szkoła w Przybysławicach,
- kategorii klas III
I miejsce - Wojciech Czekański szkoła w Radłowie.

Po obejrzeniu 19 prac zgłoszonych na gminny konkurs „Nie wypalaj suchych traw” w kategorii klasy IV –VI przyznaje:
- w kategorii klasy IV:
I miejsce - Bartosz Stono - szkoła w Przybysławicach,
- w kategorii klas V:
I miejsce - Wiktoria Łazarz szkoła w Zabawie,
- w kategorii klas VI:
I miejsce - Aleksandra Błażej szkoła w Biskupicach Radłowskich.

Po obejrzeniu 5 prac zgłoszonych na gminny konkurs „Strażak w akcji” w kategorii klas VII, VIII przyznaje:
- w kategorii kl. VII:
I miejsce - Magdalena Małek ze szkoły w Zabawie,
- w kategorii klas VIII:
I miejsce dla Iwony Nowak ze szkoły w Biskupicach Radłowskich.

Dziękujemy sponsorom za wsparcie tegorocznego konkursu:
- Zdzisław Gawin Kopalnia Kruszyw TAR-KRUSZ,
- Firma MIKRON J.R. J. Szostak,
- Firma Conteko Grzegorz Kuczek,
- BOJDO TRANS Stanisław Bojdo,
- Piekarnia U MICHAŁA Roman Król,
- FHU VIDEO Anna i Wiesław Mleczko.

Gratulujemy wszystkim uczestnikom!

W konkursie powiatowym gminę Radłów reprezentować będą uczniowie prac, które zajęły pierwsze miejsca w poszczególnych kategoriach wiekowych.

Gminny Konkurs Plastyczny Straży Pożarnej

Fot. Anna M. Kędzior

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.