Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Apel Prezesa Okręgowej Rady Aptekarskiej

środa, 25 marca 2020

Ostatnie decyzje władz centralnych podjęte w związku z koniecznością przeciwdziałania rozprzestrzenianiu koronawirusa SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19 w tym zamknięcie szkół, przedszkoli i żłobków, pociągnęło za sobą konieczność zaopiekowania się dziećmi wielu osób, w tym farmaceutów. Niezależnie od powyższego, farmaceutki i farmaceuci narażeni na kontakt z chorymi pacjentami i tym samym znajdujący się w grupie podwyższonego ryzyka zakażenia, być może zmuszeni będą do skorzystania ze zwolnień lekarskich. Powyższe okoliczności mogą skutkować brakami kadrowymi w aptekach.

Wielu przedsiębiorców wobec niemożności zapewnienia odpowiedniej obsady fachowymi pracownikami, w zgodzie nie tylko z prawem farmaceutycznym, ale także z prawem pracy, zmuszona będzie skrócić godziny pracy apteki. Okręgowa Izba Aptekarska w Krakowie w pełni rozumie te sytuację. Skrócenie godzin pracy aptek będzie bez wątpienia bardzo trudną decyzją, ale niezbędną do zapewnienia ciągłości dostaw leków.

Przypomniałam członkom Izby o obowiązku informowania władz powiatu, Oddziału NFZ i Wojewódzkiego Inspektowa Farmaceutycznego o skróceniu godzin pracy. Jednocześnie zwracam się do Pacjentów, aby dbali o farmaceutów, którzy są najbardziej narażeni na bezpośredni kontakt z osobami chorymi.

Apeluję do Pacjentów, aby:

  • sprawdzili zapasy leków swojej apteczce domowej – może są wystarczające i nie ma potrzeby zaopatrywać się w nowe
  • chorzy nie szli do apteki, ale poprosili o wykupienie leków rodzinę znajomych, sąsiadów
  • nie robili nieracjonalnych zapasów leków
  • ograniczyli się do zakupu produktów niezbędnych
  • nie zabierali do apteki dzieci
  • będąc w aptece zastosowali się do wytycznych by nie narażać personelu apteki i siebie

Prezes Okręgowej Rady Aptekarskiej w Krakowie

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.