Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Wybory uzupełniające na Sołtysa Marcinkowic

wtorek, 10 września 2024

Burmistrz Radłowa wyznacza termin wyborów uzupełniających na Sołtysa oraz członków Rady Sołeckiej na terenie Sołectwa Marcinkowice.

Wybory uzupełniające w Marcinkowicach odbędą się 6 października 2024 r. (niedziela) w godz. 09:00-15:00.

 

KALENDARZ WYBORCZY WYBORÓW SOŁTYSA I RADY SOŁECKIEJ SOŁECTWA MARCINKOWICE

  1. Do 30 września 2024 r. do godz. 17:00 - Zgłaszanie kandydatów na Sołtysa i członków Rady Sołeckiej do Przewodniczącego Sołeckiej Komisji Wyborczej.  
  2. Do 3 października 2024 r. - Sporządzenie i rozplakatowanie na tablicach ogłoszeń listy kandydatów na Sołtysa i członków Rady Sołeckiej przez Sołecką Komisję Wyborczą.      
  3. Do 4 października 2024 r. do godz. 14:00 - Zgłoszenie osoby na męża zaufania kandydata na Sołtysa jak również członka Rady Sołeckiej.
  4. 6 października 2024 r. w godz. 09:00-15:00 - Przeprowadzenie głosowania, sporządzenie protokołu głosowania i przekazanie Burmistrzowi Radłowa oraz podanie wyników wyborów do publicznej wiadomości.

 

Zarządzenie nr 210.2024 Burmistrza Radłowa z dnia 9 września 2024 roku w sprawie: wyznaczenia terminu wyborów uzupełniających Sołtysa i członków Rady Sołeckiej na terenie Sołectwa Marcinkowice, powołania Sołeckiej Komisji Wyborczej jak również wyznaczenia jej siedziby, ustalenia kalendarza wyborczego oraz ustalenia wzorów dokumentacji wyborczej.

- Załącznik nr 1
- Załącznik nr 2
- Załącznik nr 3
- Załącznik nr 4
- Załącznik nr 5
- Załącznik nr 6
- Załącznik nr 7
- Załącznik nr 8
- Załącznik nr 9
- Załącznik nr 10
- Załącznik nr 11
- Załącznik nr 12

r

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.