Pokaż
menu
boczne

Informacje

Debata pt. Problemy i zagrożenia związane z funkcjonowaniem akwenu w Radłowie

piątek, 15 listopada 2024

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie. Możesz mieć na nie wpływ.

Debata społeczna w Radłowie

Policjanci Komisariatu Policji w Żabnie zapraszają 20 listopada 2024 roku o godzinie 16:00 do sali narad im. Wiesława Armatysa Rady Miejskiej w Radłowie, na debatę społeczną pt. „Porozmawiajmy o bezpieczeństwie – Możesz mieć na nie wpływ”, sprawy akwenu w Radłowie.

Tematem organizowanej debaty będą obawy mieszkańców związane z zagrożeniem, które niesie za sobą letni wypoczynek na akwenie w Radłowie. Ma ona celu omówienie kwestii dotyczących przygotowania do sezonu w 2025 roku przez zarządcę/dzierżawce oraz inne podmioty, które prowadzą działalność w rejonie akwenu.

Wezmą w niej udział przedstawiciele Policji z Żabna, pracownicy Urzędu Miejskiego w Radłowie, a także zaproszeni goście.

O spędzającym sen z powiek problemie, zgłaszanym zarówno przez mieszkańców, jak i władze gminy, będziemy dyskutować, postaramy się także wspólnie go rozwiązać.

Jeśli chcesz przedstawić swoje zdanie, masz pomysł, jak właściwie zagospodarować miejsce letniego wypoczynku wielu mieszkańców miasta i gminy – serdecznie zapraszamy!

Debata

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.