Pokaż
menu
boczne

Informacje

Bezpieczeństwo nad wodą

poniedziałek, 17 czerwca 2024

W Urzędzie Miejskim w Radłowie odbyło się spotkanie, którego głównym tematem było bezpieczeństwo nad wodą.

Inicjatorem spotkania był kom. dr Dominik Rzepecki komendant Komisariatu Policji w Żabnie. Podczas tej narady wypracowano kilka wniosków.

Za organizację wypoczynku odpowiadają właściciele poszczególnych działek oraz dzierżawca terenu. 

Przedstawiciele Policji zadeklarowali współpracę z jednostką WOPR Tarnów. Zostaną zintensyfikowane patrole w okresie wakacyjno-letnim, aby osoby tam znajdujące się mogły spokojnie i bezpiecznie spędzić czas nad wodą. Pełniona będzie służba z wykorzystaniem łodzi WOPR, ale także quadów oraz rowerów.

Zaplanowano cykliczne spotkania promujące bezpieczeństwo nad woda, zdrowy tryb życia, wypoczynek i rekreacje. Najbliższy piknik odbędzie się już 30 czerwca br. nad Riverą Radłowską.
Policja zobowiązała się do częstych patroli,

W spotkaniu udział wzięli: Mateusz Borowiec burmistrz Radłowa, zastępca burmistrza Sławomir Paterek, sekretarz Kinga Broszkiewicz-Kuchno, komendant Komisariatu Policji w Żabnie kom. dr Dominik Rzepecki, Naczelnik Wydziału Prewencji nadkom. Paweł Jantoń, Wydział Prewencji specjalista kom. Tomasz Kalisz, kierownik ogniwa kryminalnego asp. sztabowy Krzysztof Owiński, dzielnicowy ml. asp. Krzysztof Nowak, przedstawiciel WOPR kierownik drużyny z Radłowa WOPR Ireneusz Skoczeń oraz właściciele działek i firm tj. GreenBar, Katamaran, Rivera Camp.

Galeria

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.