Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Dofinansowanie dla jednostek OSP

poniedziałek, 15 października 2018

W ramach konkursu „Bezpieczna Małopolska 2018” jednostki OSP w Radłowie oraz w Woli Radłowskiej otrzymały dofinansowanie na zakup sprzętu i odzieży.

10 października 2018 r. w Urzędzie Miejskim w Radłowie nastąpiło przekazanie wyposażenia zakupionego w ramach konkursu „Bezpieczna Małopolska”. Przekazania dokonał Burmistrz Radłowa Zbigniew Mączka na ręce Prezesa jednostki OSP w Woli Radłowskiej - Stanisława Kotasińskiego oraz Prezesa OSP w Radłowie Mirosława Plebanka. Na uroczystym przekazaniu obecni byli również: Przewodniczący Rady Miejskiej Piotr Kapera, Komendant Gminny ZOSP RP Mieczysław Prosowicz oraz strażacy obu jednostek.

Zakupiono 2 komplety odzieży ochronnej do działań bojowych dla OSP w Radłowie. W skład kompletu wchodzi: ubranie specjalne Aramix, hełm bojowy Calisia Vulkan CV 102M, buty specjalne FHR 006, kominiarka strażacka WUS 2K i rękawice specjalne Fire MAX2. Jednostka OSP w Woli Radłowskiej otrzymała Kompletny System Selektywnego Alarmowania.         

Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 12 980,00 zł. Strażacy składają podziękowania Panu Burmistrzowi oraz Zarządowi Województwa Małopolskiego za zrozumienie  i okazaną pomoc.

Projekt współfinansowany ze środków Województwa Małopolskiego w ramach Konkursu „Bezpieczna Małopolska 2018"

Dofinansowanie dla jednostek OSP

Fot. Maksymilian Pochroń

r

Kategorie spraw urzędowych

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.