Pokaż
menu
boczne

Aktualności

Konkurs Wiecznie Żywi 2017

piątek, 13 października 2017

Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa w Radłowie zaprasza na koncert laureatów III edycji konkursu muzycznego "WIECZNIE ŻYWI" pod honorowym patronatem Burmistrza Miasta i Gminy Radłów Zbigniewa Mączki.

Koncert odbędzie się 17 listopada 2017 r. (piątek) godz. 18:00 w Auli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Tadeusza Kościuszki w Radłowie.

Przesłuchania odbędą się 16 listopada 2017 r. w Auli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radłowie.

Podczas koncertu wspieramy Daniela!

Całkowity dochód z darowizn zostanie przekazany na leczenie Daniela Smolenia z Łęki Siedleckiej.

 

Regulamin konkursu WIECZNIE ŻYWI

Informacje ogólne:

  1. Organizatorem konkursu jest Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa w Radłowie.
  2. Przegląd uczestników oraz koncert finałowy odbędą się w dniach 16-17 listopada
  3.  2017 roku.
  4. Uczestnikami konkursu mogą być soliści od 15 roku życia oraz zespoły, działające samodzielnie albo pod patronatem instytucji społecznych, kulturalnych lub szkół.
  5. Warunkiem uczestnictwa w przeglądzie jest zgłoszenie do wykonania i wykonanie w trakcie konkursu dwóch utworów dowolnych nieżyjących artystów. Mile widziana będzie własna interpretacja.
  6. Uczestnicy zgłoszeni do konkursu będą występować w dwóch kategoriach: solista oraz zespół.
  7. Zespół bądź solista chcący wziąć udział w konkursie zobowiązany jest do wypełnienia formularza dostępnego w Gminnym Centrum bądź na stronie www.gminaradlow.pl  najpóźniej do 10 listopada 2017 r.
  8. Po wypełnieniu formularza należy przesłać go drogą mailową bądź pocztową na wybrane poniżej adresy:
  9. Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa w Radłowie, ul. Plac Kościuszki 3, 33 – 130 Radłów lub gckic_radlow@wp.pl

Kolejność działań konkursowych:

  1. Przesłuchania konkursowe odbędą się 16 listopada 2017 roku od godz. 16:00 w auli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radłowie.
  2. Koncert finałowy odbędzie się 17 listopada 2017 r. o godz. 18:00 w auli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radłowie.
  3. Uczestnicy przesłuchań konkursowych zobowiązani są korzystać z własnych instrumentów.
  4. Organizatorzy zapewniają uczestnikom back-line, nagłośnienie, piec basowy i gitarowy, pianino elektryczne oraz podstawowy zestaw perkusyjny (z możliwością wymiany talerzy na własne na czas występu).
  5. Uczestnicy konkursu będą występować w kolejności ustalonej przez organizatora.
  6. Występujący w kategorii „soliści” zobowiązani są do występu z własnym akompaniatorem.
  7. Dopuszcza się akompaniament w postaci playbacku bądź półplaybacków (druga forma dotyczy kategorii zespoły).
  8. Czas występu w poszczególnych kategoriach:   a) soliści: 10 minut  b)zespoły: 10 minut (plus dodatkowe 10 minut na przygotowanie sprzętu). W przypadku przekroczenia czasu montażu skraca się czas występu. W razie kłopotów technicznych ze strony organizatora czas na montaż zostanie wydłużony.
  9. Oceną zespołów i solistów uczestniczących w konkursie zajmować się będzie powołane przez organizatorów profesjonalne jury.
  10. Ocenie podlegać będą: poziom wykonawczy, brzmienie, aranżacja i ogólne wrażenie artystyczne.
  11. Dla laureatów przewidziane są nagrody i wyróżnienia.
  12. Oficjalne ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się podczas koncertu finałowego, który planowany jest następnego dnia po przesłuchaniach.
  13. W koncercie finałowym wystąpią nagrodzeni i wyróżnieni uczestnicy (organizator zastrzega sobie prawo do decyzji, czy wszyscy laureaci wystąpią podczas koncertu finałowego).
  14. Przewidziana w konkursie pula nagród wynosi 3000 zł.
  15. Wzięcie udziału w przesłuchaniach konkursowych jest automatyczną zgodą na zamieszczanie materiału w postaci filmu lub mp3 na stornie internetowej organizatora.
  16. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z osobami wskazanymi przez organizatora w celu osiągnięcia jak najlepszego rezultatu artystycznego i technicznego.
  17. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do organizatora konkursu.

Koncert

r

Kategorie spraw urzędowych

W dniu 17.06.2017 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 maja 2017 r. o zmianie ustawy o ochronie przyrody / Dz. U. z 2017 r., poz. 1074/, zgodnie z którą:
Osoby fizyczne, zamierzające usunąć drzewa na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej (art. 83 f ust. 1 pkt 3a uop) są obowiązane dokonać zgłoszenia zamiaru usunięcia drzew(a) do Urzędu Miejskiego w Radłowie jeżeli obwód pnia drzewa na wysokości 5 cm przekracza:

-80 cm – w przypadku topoli, wierzb, klonu jesionolistnego oraz klonu srebrzystego,
-65 cm – w przypadku kasztanowca zwyczajnego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego,
-50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew.

Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko wnioskodawcy, oznaczenie nieruchomości z której drzewo ma być usunięte /numer działki, miejscowość, obręb/ oraz rysunek albo mapkę określającą usytuowanie drzewa na nieruchomości. Zgłoszenia może dokonać jedynie właściciel nieruchomości, w przypadku współwłasności należy uzyskać zgodę wszystkich współwłaścicieli działki lub pełnomocnictwa do wystąpienia w ich imieniu.

Urząd Miejski w Radłowie po otrzymaniu zgłoszenia w terminie 21 dni dokonuje oględzin zgłoszonych do wycinki drzew. W terminie 14 dni od dokonania oględzin, organ może w drodze decyzji administracyjnej wnieść sprzeciw. Usunięcie drzewa może nastąpić, jeżeli organ nie wniósł sprzeciwu w tym terminie. Usunięcie drzewa bez zgłoszenia lub pomimo wydania przez organ sprzeciwu traktowane jest usunięcie bez zezwolenia i sankcjonowane administracyjną kara pieniężną. Wydanie przez organ sprzeciwu upoważnia właściciela nieruchomości do złożenia wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzewa. Za dzień wniesienia sprzeciwu uznaje się dzień nadania decyzji administracyjnej w placówce pocztowej. /Zaleca się upewnić poprzez kontakt np. telefonicznie w Urzędzie Miejskim w Radłowie czy taki przeciw został wydany/Organ może przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 8 /14 dni od dokonania oględzin/ wydać zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. Wydanie zaświadczenia wyłącza możliwość wniesienia sprzeciwu oraz uprawnia do usunięcia drzewa.

W przypadku nieusunięcia drzew przed upływem 6 miesięcy od przeprowadzonych oględzin usunięcie drzewa może nastąpić po dokonaniu ponownego zgłoszenia, o którym mowa w ust. 4. Jeżeli w terminie 5 lat od dokonania oględzin wystąpiono o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane, a budowa ta ma związek z prowadzeniem działalności gospodarczej i będzie realizowana na części nieruchomości, na której rosło usunięte drzewo, organ, o którym mowa w art. 83a ust. 1, uwzględniając dane ustalone na podstawie oględzin, nakłada na właściciela nieruchomości, w drodze decyzji administracyjnej obowiązek uiszczenia opłaty za usunięcie drzewa.
Osoby fizyczne usuwające drzewa na cele związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz podmioty o osobowości prawnej, spółdzielnie mieszkaniowe itp. mogą usunąć drzewa po uzyskaniu decyzji administracyjnej zezwalającej na usunięcie drzew. W tej sytuacji należy złożyć wniosek wraz z wymaganymi załącznikami.

Dodatkowych informacji można uzyskać w Referacie Gospodarki i Środowiska I piętro, pok. Nr 9 w godz. pracy Urzędu tj. : pon.: 07.30-17.00, wt.-Czw. 07:30-15:30, pt.: 07:30-14:00 bądź pod numerem telefonu: 14 6782044 wew. 19

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.