Stanowiska |
niedziela, 16 stycznia 2011 21:16
|
Burmistrz Zbigniew M?czka 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 29 Zast?pca Burmistrza / Sekretarz Gminy Wies?aw Armatys 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 15 Skarbnik Gminy Józef Aleksander 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 13 Zast?pca Kierownika USC Jadwiga Kumi?ga 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 21 Radca Prawny Zofia Wójcik 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 20 Referaty:
Biuro Obs?ugi Klienta Kierownik, Stanowisko ds. Obs?ugi Klienta i Dziennika Podawczego – Patrycja Pochro? 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 11 Stanowisko ds. obs?ugi Dziennika Podawczego, wspó?pracy z jednostkami OSP – Ma?gorzata Dulian 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 11 Stanowisko ds. obs?ugi sekretariatu Burmistrza, archiwum zak?adowego i wycinki drzew – Agnieszka Pochro? 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 29
Referat Planowania Przestrzennego i Inwestycji Kierownik, Stanowisko ds. infrastruktury drogowej, przygotowania inwestycji – Andrzej Janicki 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 18 Stanowisko ds. planowania przestrzennego i budownictwa – Józef Puta?a 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 23 Stanowisko ds. realizacji inwestycji – Andrzej Kopacz 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 18 Stanowisko ds. pozyskiwania zarz?dzania i rozliczania funduszy zewn?trznych oraz prowadzenia dzia?alno?ci gospodarczej – Joanna Kope? 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 17 Stanowisko ds. zamówie? publicznych – Tomasz Gdowski 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 18
Referat Gospodarki i ?rodowiska Kierownik, Stanowisko ds. ochrony ?rodowiska i gospodarowania odpadami – Franciszek K?dziela 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 26 Stanowisko ds. gospodarki komunalnej, gospodarki nieruchomo?ciami oraz zarz?dzania zasobami mieszkaniowymi – Tadeusz Cie?la 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 25 Stanowisko ds. egzekucji op?at za gospodarowanie odpadami komunalnymi – Tomasz Gdowski 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 18 Stanowisko ds. obs?ugi administracyjnej gospodarowania odpadami komunalnymi – Katarzyna Czuj 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 17 Stanowisko ds. rolnictwa i le?nictwa – Kazimiera Kaczówka 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 28
Referat Administracji i Spraw Obywatelskich Kierownik, Stanowisko ds. kadr, BHP, nadzoru nad koordynacj? bezrobocia, profilaktyki i rozwi?zywania problemów alkoholowych – Barbara Ma?ek 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 20 Stanowisko ds. ewidencji ludno?ci i dowodów osobistych – Maria Pochro? 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 16, 14 678 20 71 Stanowisko ds. wojskowych, obrony cywilnej, zarz?dzania kryzysowego oraz promocji Gminy – Piotr Ch?o? 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 16 Stanowisko ds. obs?ugi Rady Miejskiej i jednostek pomocniczych Gminy – Stanis?awa Lech 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 19 Stanowisko ds. informatyki, informacji publicznej, bezpiecze?stwa informacji – Maksymilian Pochro? 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 14 Stanowisko ds. sportu i po?ytku publicznego – Kamil Sobota 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 30
Referat Finansowo – Podatkowy Stanowisko ds. ksi?gowo?ci bud?etowej – Maria Marcinkowska 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 24 Stanowisko ds. ksi?gowo?ci bud?etowej – El?bieta Pajdo 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 24 Stanowisko ds. ksi?gowo?ci bud?etowej i inwentaryzacji – Anna Skotnicka 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 24 Stanowisko ds. ksi?gowo?ci bud?etowej i p?ac pracowników – Aneta Fr?c 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 24 Stanowisko ds. wymiaru podatku – Barbara Gulik 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 22 Stanowisko ds. ksi?gowo?ci podatkowej i prowadzenia stypendiów szkolnych – Magdalena Pajdo 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 22 Stanowisko ds. podatku od ?rodków transportowych oraz podatku VAT – Ewa Hajdas 14 678 20 44, 14 678 20 73 w. 22
|