Cz?owiek - Najlepsza inwestycja ?yjmy na sportowo caf

 

 

Urz?d Miejski

Filmy

 

Galeria

 

Najnowsze Rad?o

Sportowa Gmina

stat4u

www.gminaradlow.pl Strona g?ówna

PDF Drukuj Email
   poniedziaÅ‚ek, 28 stycznia 2013 13:39

Og?oszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w stowarzyszeniu „Kwartet na Przedgórzu”

Zarz?d Stowarzyszenia Lokalna Grupa Dzia?ania „Kwartet na Przedgórzu” og?asza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy – ksi?gowy – (g?ówny ksi?gowy).

1. Dane identyfikacyjne pracodawcy: "Kwartet na Przedgórzu", Wary? 327A, 32-825 Borz?cin

2. Okre?lenie stanowiska, na który prowadzony jest nabór: ksi?gowy (g?ówny ksi?gowy)

3. Zakres wykonywanych zada?, obowi?zków i odpowiedzialno?ci.

W ramach obowi?zków na stanowisku KSI?GOWY (G?ÓWNY KSIEGOWY) mieszcz? si? w szczególno?ci nast?puj?ce zadania:

- prowadzenie rachunkowo?ci zgodnie z aktualnymi przepisami prawa;

- bie??ce, prawid?owe prowadzenie ksi?gowo?ci z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych;

- prowadzenie ewidencji ?rodków trwa?ych i wyposa?enia;

- prowadzenie kartotek wynagrodze?;

- sporz?dzanie list p?ac;

- sporz?dzanie w obowi?zuj?cym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS;

- regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych;

- wspó?praca w sporz?dzaniu wniosku na funkcjonowanie LGD;

- sporz?dzanie wniosku o p?atno??;

- prowadzenie dokumentacji sk?adek cz?onków Stowarzyszenia;

- prowadzenie rachunku bankowego;

- prowadzenie spraw kadrowych;

- sporz?dzanie obowi?zuj?cych dowodów ksi?gowych, kasowych;

- wykonywanie obowi?zków sprawozdawczych ustalonych przez G?ówny Urz?d Statystyczny;

- tworzenie warunków dla przestrzegania ?cis?ej dyscypliny finansowej i bud?etowej Stowarzyszenia;

- nale?yte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów ksi?gowych, ksi?g rachunkowych, sprawozda? finansowych oraz ?rodków pieni??nych;

- rejestracja operacji gospodarczych – finansowych;

- analiza dokumentów finansowych;

- udost?pnianie ksi?g oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez zaliczek i ich rozliczanie;

- regulowanie p?atno?ci wynikaj?cych ze zobowi?za?;

- pomoc w opracowywaniu projektu preliminarza bud?etowego;

- czuwanie nad prawid?owym przebiegiem wykonania bud?etu Stowarzyszenia,

- odprowadzanie sk?adek ZUS, rozliczenia z ZUS i wyp?at zasi?ków chorobowych,

- wyp?ata wynagrodze? osobowych i honorariów, sporz?dzanie sprawozda? dotycz?cych zatrudnienia i funduszu p?ac;

- realizowanie wydatków w zakresie ubezpiecze? spo?ecznych i kosztów podró?y;

- prawid?owe zabezpieczenie ?rodków finansowych i pozosta?ych sk?adników maj?tkowych;

- sporz?dzanie pism, wniosków i poda? zwi?zanych z dzia?alno?ci? finansowo-ksi?gow? Stowarzyszenia; prowadzenie ewidencji wyjazdów s?u?bowych oraz ich rozliczanie;

- prowadzenie spraw socjalnych Stowarzyszenia;

- prowadzenie spraw zwi?zanych z BHP i p/po?;

- prowadzenie kancelarii Zarz?du oraz ewidencja piecz?tek;

- wytwarzanie dokumentów i pism korespondencyjnych;

- prowadzenie ewidencji mienia Stowarzyszenia;

- prowadzenie ksi?gowo?ci syntetycznej i analitycznej zgodnie z zak?adowym planem kont;

- sporz?dzanie okresowych sprawozda? finansowych i bilansu;

- rozliczanie pod wzgl?dem finansowym realizowanych projektów;

- inwentaryzacja nale?no?ci i zobowi?za? oraz bie??ce ich regulowanie;

- analizowanie poszczególnych kosztów zgodnie z projektami, i bud?etem przyj?tym przez WZC;

- sporz?dzanie przelewów;

- sk?adanie rocznych deklaracji rozliczeniowych oraz terminowe regulowanie; zobowi?za? bud?etowych,

oraz zadania w ramach pracownika administracyjnego:

- obs?uga kancelaryjno – organizacyjna biura Stowarzyszenia;

- obs?uga zwi?zana z naborem wniosków zg?aszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju LGD;

- pomoc beneficjentom przy wype?nianiu wniosku o przyznanie pomocy;

- pomoc beneficjentom przy wype?nianiu uzupe?nie?/wyja?nie?;

- pomoc beneficjentom przy wype?nianiu wniosku o p?atno??;

- pomoc w przygotowaniu i przeprowadzeniu imprez organizowanych lub wspó?organizowanych przez LGD „Kwartet na Przedgórzu”;

- pomoc w przygotowaniu szkole? oraz zebra? organizowanych w ramach Stowarzyszenia;

- pomoc w organizacji szkole? i zebra? oraz obs?uga techniczna;

- obs?uga interesantów biura;

- prowadzenie baz danych interesantów;

- monitoring realizacji projektów przez beneficjentów;

- obs?ug? organizacyjn? posiedze? Zarz?du Stowarzyszenia, Walnego Zebrania Cz?onków, organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniaj?cej projekty;

- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do naborów organizowanych przez Stowarzyszenie;

- podejmowanie dzia?a? na rzecz rozwoju Stowarzyszenia;

- udzielanie informacji o dzia?alno?ci LGD – telefonicznie, ustnie pisemnie lub za po?rednictwem internetu;

- organizacja i obs?uga dzia?a? informacyjno-promocyjnych zgodnych z przyj?tym planem dzia?ania LGD;

- wspó?praca z instytucjami i organami pa?stwowymi i samorz?dowymi oraz innymi podmiotami;

- bie??ce analizowanie zmian w systemie prawnym PROW;

- udzia? w szkoleniach;

- prowadzenie dokumentacji z realizowanych zada?;

- zaopatrywanie w materia?y pi?mienne, kancelaryjne, druki, znaczki i inne

- wytwarzanie dokumentów i pism korespondencyjnych;

- prowadzenie dokumentacji cz?onkowskiej;

- realizacja zada? zleconych przez kierownika biura;

- inne wynikaj?ce ze strategii LGD;

 

4. Informacja o rodzaju i miejsca zatrudnienia.

Umowa o prac? na okres próbny, a nast?pnie na czas okre?lony z mo?liwo?ci? podpisania umowy na czas nieokre?lony. Praca w biurze w Warysiu na pe?nym etacie.

 

5. Wymagania niezb?dne:

- wykszta?cenie wy?sze, - 3-letni sta? pracy na stanowisku ksi?gowego.

 

6. Wymagania dodatkowe:

- do?wiadczenie pracy w stowarzyszeniach;

- obs?uga komputera (MS Office, generator wniosków, http);

- prawo jazdy kat. B.

- wymagane cechy osobowe: sumienno?? – terminowo??, asertywno??, odporno?? na stres, odpowiedzialno??.

 

7. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny lub inna pisemna forma zg?oszenia udzia?u w naborze,

b) ?yciorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz do?wiadczenia zawodowego,

c) kopie dokumentów po?wiadczaj?cych wykszta?cenie, uko?czenie dodatkowych kursów, szkole?, posiadanie kwalifikacji i uprawnie?, znajomo?? j?zyków obcych;

d) wype?niony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegaj?cych si? o zatrudnienie wraz z aktualn? fotografi?,

e) kopie dokumentów po?wiadczaj?cych posiadane do?wiadczenie zawodowe (?wiadectwa pracy, umowy zlecenia),

f) o?wiadczenie o wyra?eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach sk?adanych w zwi?zku z naborem dla potrzeb niezb?dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw? z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz.926 z pó?n. zm.). Dokumenty okre?lone w ppkt a, b, d, f, dla ich wa?no?ci musz? by? opatrzone dat? sporz?dzenia i podpisane.

8. Termin, miejsce i forma sk?adania dokumentów oraz warunki skuteczno?ci terminowego dor?czenia dokumentów: Dokumenty aplikacyjne nale?y z?o?y? w formie pisemnej, osobi?cie w biurze Stowarzyszenia „Kwartet na Przedgórzu”, Wary? 327A; 32-825 Borz?cin lub za po?rednictwem poczty na adres: Stowarzyszenie „Kwartet na Przedgórzu”, Wary? 327A; 32-825 Borz?cin w terminie do dnia 7 lutego 2013 r. do godz. 15.30.

Uwaga! W przypadku przes?ania dokumentów poczt? liczy si? data wp?ywu pisma do biura w Warysiu. Dokumenty aplikacyjne nale?y dostarczy? w zaklejonej kopercie z widocznym dopiskiem na kopercie: „Praca w LGD – Nie otwiera? przed 7.02.2013 r. godz.15.30”. Dokumenty aplikacyjne, które wp?yn? do Biura Stowarzyszenia po wy?ej okre?lonym terminie, w inny sposób ni? okre?lony w og?oszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, bez wymaganych podpisów nie b?d? rozpatrywane. 9. Etapy rekrutacji i sposób powiadamiania kandydatów: a) analiza z?o?onych dokumentów, b) rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci do pracy spe?niaj?cy wymagania formalne okre?lone w og?oszeniu o naborze, poinformowani zostan? telefonicznie o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej. 10. Osoby bior?ce udzia? w naborze, przez fakt z?o?enia dokumentów aplikacyjnych, wyra?aj? zgod? na poddanie si? procedurze naboru na podanych zasadach.

Data og?oszenia: 22 stycznia 2013 r.

 

 

Urz?d Miejski w Rad?owie
ul. Kolejowa 7
, 33-130 Rad?ów

NIP       873-10-01-716
REGON  000545656

Telefony:
14 678 - 20 - 44
14 678 - 20 - 73

Fax:
14 678 - 28 - 18

Polecamy

 

Utraci?e? dokumenty?

Polecamy

Narodowe Si?y RezerwoweRad?ów.TV

Polecamy

Punkt przyj?? elektroodpadów