Cz?owiek - Najlepsza inwestycja ?yjmy na sportowo caf

 

 

Urz?d Miejski

Filmy

 

Galeria

 

Najnowsze Rad?o

Sportowa Gmina

stat4u

www.gminaradlow.pl Strona g?ówna

Punkt Konsultacyjny KSU

PDF Drukuj Email
   wtorek, 20 marca 2012 09:46

Mistia

Punkt Konsultacyjny KSU - zaprasza osoby planuj?ce rozpocz?? prowadzenie dzia?alno?ci gospodarczej i przedsi?biorców do korzystania z us?ug informacyjnych i doradczych.
Us?ugi informacyjne i doradcze PK KSU przeznaczone s? dla wszystkich, bez wzgl?du na wielko?? firmy, form? prawn? w jakiej prowadzona jest dzia?alno?? gospodarcza, siedzib? czy bran??.

US?UGI INFORMACYJNE

S? bezp?atne, poprzedzone diagnoz? potrzeb i obejmuj? udzielanie informacji oraz „opiek? nad klientem”.

Us?ugi informacyjne obejmuj? zakres:

  • administracyjno-prawne aspekty zak?adania, prowadzenia i zawieszania/zamykania dzia?alno?ci gospodarczej,
  • zatrudnianie cudzoziemców,
  • ?wiadczenie us?ug na odleg?o??, w tym elektronicznych,
  • prawo ochrony konkurencji,
  • spo?eczn? odpowiedzialno?? biznesu (CSR),
  • ochron? w?asno?ci intelektualnej,
  • systemy jako?ci ISO 9001 i HACCP,
  • rozwój zasobów ludzkich,
  • wykorzystywanie technologii informacyjnych,
  • ochron? interesów klientów, konsumentów (wykorzystanie BIK, baz ZBP),
  • mo?liwo?? uzyskania finansowania dzia?alno?ci z ró?nych ?róde?,
  • wymogi ochrony ?rodowiska w dzia?alno?ci przedsi?biorstw,
  • prawo zamówie? publicznych,
  • zakres korzystania z bazy CEIDG, platformy ePUAP, podpisu elektronicznego, profilu zaufanego ePUAP,
  • podstawowe informacje nt. us?ug specjalistycznych KSU,
  • inne, stwierdzone w trakcie diagnozy.

Us?ugi informacyjne „opieka nad klientem” obejmuj?:

  1. pomoc przy wyborze us?ugodawcy oraz przy rozpocz?ciu z nim wspó?pracy, np. us?ugi systemowe KSU; proinnowacyjne, szkoleniowe, finansowe lub testowane pilota?owo,
  2. pomoc w trakcie korzystania z us?ug specjalistycznych zapewnianych przez inne podmioty, np. Centra Obs?ugi Inwestora i Eksportera (COIE), us?ug realizowanych pod nadzorem urz?dów marsza?kowskich, itp., us?ugi specjalistyczne dost?pne poza systemem KSU, oferowane  na rynku przez wielu us?ugodawców, np. parki technologiczne, kredyty bankowe, leasing, rozliczanie projektów.

US?UGI DORADCZE

S? odp?atne w wys. 10% warto?ci us?ugi, pozosta?e 90% jest finansowane ze ?rodków publicznych w ramach POKL 2.2.1 i sk?adaj? si? z dwóch etapów: diagnozy potrzeb biznesowych oraz doradztwa realizowanego na podstawie umowy.

Asysta w rozpoczynaniu dzia?alno?ci gospodarczej – adresowana do osób zamierzaj?cych rozpocz?? dzia?alno?? gospodarcz?, w wymiarze nie wi?kszym ni? 16 godz., za odp?atno?ci? w max wysoko?ci 160 z?. i sk?ada si? z:

  • wst?pnej diagnozy potrzeb klienta,
  • konsultacji nt. profilu planowanej dzia?alno?ci,
  • analizy SWOT planowanej dzia?alno?ci,
  • analizy form i ?róde? finansowania dzia?alno?ci,
  • pomocy w przygotowaniu biznesplanu,
  • wyboru formy organizacyjno-prawnej prowadzenia dzia?alno?ci gospodarczej,
  • przygotowania dokumentów niezb?dnych do rejestracji dzia?alno?ci gospodarczej,
  • pomocy w rejestracji dzia?alno?ci gospodarczej w bazie CEIDG oraz dokonywania zmian w dalszym etapie jej prowadzenia.

Asysta w prowadzeniu dzia?alno?ci gospodarczej – adresowana do przedsi?biorców, w wymiarze nie wi?kszym ni? 24 godz., za odp?atno?ci? w max wysoko?ci 240 z?. i obejmuje 4 modu?y:

  1. spe?nianie wymogów formalno-prawnych dotycz?cych prowadzenia dzia?alno?ci gospodarczej,
  2. marketing przedsi?biorstwa,
  3. organizacja przedsi?biorstwa,
  4. finanse przedsi?biorstwa.

 

W prowadzeniu firmy zwykle najtrudniejsze s? pierwsze miesi?ce. Cz?sto firmy, zw?aszcza ma?e maj? k?opoty zwi?zane z bie??c? dzia?alno?ci? i nie wiedz? gdzie mog? zwróci? si? o pomoc czy porad?, nie zawsze dysponuj? wystarczaj?cymi ?rodkami finansowymi by zapewni? sobie opiek? prawn?, ekonomiczn?, analityczn? przez firmy komercyjne.

Ka?dy, kto chce uzyska? informacj? zwi?zan? z zak?adaniem i prowadzeniem dzia?alno?ci gospodarczej, mo?e by? klientem Punktu Konsultacyjnego. Z us?ug mo?na korzysta?: w siedzibie PK KSU, telefonicznie i na dy?urach lub w innych uzgodnionych lokalizacjach.

Wynikiem pracy doradców b?dzie powsta?a w trakcie us?ugi doradczej dokumentacja, np.: dokumenty rejestracyjne firmy, (lub inne, np. do ZUS, US, wnioski o pozwolenia, itd.) analiza najkorzystniejszego sposobu rozliczania podatku dochodowego, biznes plan (lub element biznes planu), analiza finansowa (lub element), kosztorys przedsi?wzi?cia, przygotowany wniosek kredytowy lub o dotacj? (lub element), plan marketingowy, strategia rozwoju firmy, wezwanie do zap?aty i stanowi? b?dzie potwierdzenie wykonania us?ugi.

Prosimy o wcze?niejsze umówienie si? na spotkanie.

Punkt Konsultacyjny KSU w Tarnowie

O?rodek MISTiA w Tarnowie

33-100 Tarnów

ul. Sikorsiego 5

tel.: 14 621 22 16

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

www.mistia.org.pl

czynny: pn.- pt.: 8:00 - 16:00

Dy?ury Punktu Konsultacyjnego KSU w Tarnowie:

Miejsce: Starostwo Powiatowe w D?browie Tarnowskiej

Adres: ul. Berka Joselewicza 5, 39-200 D?browa Tarnowska

Termin: ka?dy pierwszy wtorek miesi?ca, godz.: 9:00 – 13:00

Miejsce: Urz?d Miasta w Ryglicach

Adres: ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice

Termin: ka?dy pierwszy poniedzia?ek miesi?ca, godz.: 9:00 – 13:00

Miejsce: Powiatowy Urz?d Pracy w Brzesku

Adres: ul. Pi?sudskiego 19, 32-800 Brzesko

Termin: ka?da druga ?roda miesi?ca, godz.: 9:00 – 13:00

Dane osobowe - W zwi?zku z obowi?zkiem ewidencjonowania us?ug konieczne jest uzyskanie danych osobowych Klienta (m.in. imi?, nazwisko, PESEL, w przypadku przedsi?biorców równie? kod PKD, NIP, nr REGON) oraz wyra?enie zgody na przetwarzanie danych do 31.12.2020 roku, zgodnie z Ustaw? z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883). Powy?sze dane s?u?? celom sprawozdawczym PK, w zwi?zku z czym informujemy o mo?liwo?ci przeprowadzenia monitoringu przez Polsk? Agencj? Rozwoju Przedsi?biorczo?ci oraz wskazane przez PARP podmioty, obejmuj?cego badania ankietowe oraz bezpo?rednie wizyty przedstawicieli PARP u Klientów, którzy korzystali z us?ug Punktu Konsultacyjnego KSU.

Krajowy System Us?ug to ogólnopolska sie? o?rodków prowadzonych przez ponad 150 renomowanych instytucji wspieraj?cych rozwój biznesu. Ich oferta adresowana jest zarówno do mikro-, ma?ych i ?rednich przedsi?biorstw, jak i osób podejmuj?cych dzia?alno?? gospodarcz?.

Punkty Konsultacyjne KSU zosta?y wybrane w konkursie spo?ród podmiotów zarejestrowanych w zakresie us?ug informacyjnych w Krajowym Systemie Us?ug (KSU) i dzia?aj? na podstawie umowy zawartej z Polsk? Agencj? Rozwoju Przedsi?biorczo?ci. Wszystkie us?ugi ?wiadczone s? wg standardów Krajowego Systemu Us?ug (KSU)

Projekt „?wiadczenie us?ug informacyjnych i doradczych w sieci PK KSU” realizowany jest w ramach projektu systemowego PARP „Zapewnienie us?ug z zakresu rozwoju firmy dla przedsi?biorców oraz osób zamierzaj?cych rozpocz?? dzia?alno?? gospodarcz? w formule one-stop-shops” (2012-2013) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapita? Ludzki, Dzia?anie II, Podzia?anie 2.2.1.

Projekt jest wspó?finansowany ze ?rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo?ecznego.

PARP

 

 

Urz?d Miejski w Rad?owie
ul. Kolejowa 7
, 33-130 Rad?ów

NIP       873-10-01-716
REGON  000545656

Telefony:
14 678 - 20 - 44
14 678 - 20 - 73

Fax:
14 678 - 28 - 18

Polecamy

 

Utraci?e? dokumenty?

Polecamy

Narodowe Si?y RezerwoweRad?ów.TV

Polecamy

Punkt przyj?? elektroodpadów