Pokaż
menu
boczne

Informacje

Młodzieżowa Rada Miejska 2017-2018

czwartek, 04 maja 2017

28 kwietnia 2017 r. została zaprzysiężona Młodzieżowa Rada Miejska kadencja 2017 – 2018.

Skład Młodzieżowej Rady Miejskiej w Radłowie kadencja 2017-2018: Augustyńska Justyna Kamila, Baran Jakub, Czader Bartosz Maksymilian, Garncarz Anna Karolina, Kostrzewa Aleksandra Mariola, Lechowicz Justyna Janina, Nowak Bartosz Tomasz, Szpila Magdalena Monika, Tryba Eryk Klaudiusz, Żurowska Daria Emilia.

Przewodniczącym Młodzieżowej Rady Miejskiej w Radłowie został wybrany Bartosz Nowak, Zastępcą Przewodniczącego Bartosz Czader, a Sekretarzem Aleksandra Kostrzewa.

Zostały powołane następujące komisję:
Komisja Nauki, Kultury i Sportu (skład 5-osobowy): Jakub Baran - przewodniczący, Justyna Lechowicz - członek komisji, Justyna Augustyńska - członek komisji, Bartosz Czader - członek komisji, Aleksandra Kostrzewa - członek komisji.
Komisja Praw i Pomocy (skład 4-osobowy): Eryk Tryba - przewodniczący, Anna Garncarz - członek komisji, Daria Żurowska - członek komisji, Magdalena Szpila - członek komisji.

Młodzieżowa Rada Miejska 2017-2018

Fot. Maksymilian Pochroń

Kategorie spraw urzędowych

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów

11.01.2022

Wniosek o wycinkę .docx
Wniosek o wycinkę .pdf

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb), przydomowych oczyszczalni ścieków

Opis

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków PDF
zgl-ewid-szamb-20210804.pdf

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opis

Deklaracja

Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Opis

Wniosek.doc

Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania

Opis

Informacja.doc

Wniosek o dofinansowanie z budżetu Gminy Radłów prac związanych z usuwaniem i utylizacją odpadów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz siedzib instytucji

Opis

Wniosek.docx

Wydanie wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radłów

Wniosek.doc

Wniosek o określenie wstępnych warunków zjazdu z drogi gminnej/powiatowej.

Wniosek.doc

Wniosek o wyrażenie zgody na dojazd drogą będącą własnością Gminy.

Wniosek.doc

W przypadku planowanego nowego zjazdu z drogi wojewódzkiej dołączyć wstępne warunki RDW w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wniosek.doc

Informacja o urządzeniach melioracji wodnych w rejonie lokalizacji inwestycji.

Wstępne oświadczenie

Formularz CEIDG-1 wraz z załacznikami

Opis

ceidg-1-v1.06z.pdf

Formularz CEIDG-1 bez załączników

ceidg-1-v1.06.pdf

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

Opis

Wniosek PDF

 

Podatki i opłaty lokalne na 2024 r.

 

Urząd Miejski w Radłowie

ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów

NIP: 873-10-01-716
REGON Gminy Radłów: 851660915
REGON Urzędu Miejskiego w Radłowie: 000545656

Pokaż na mapie

Kontakt

tel.: 14 678-20-44

tel.: 14 678-20-73

fax: 14 678-28-18

e-mail: sekretariat@gminaradlow.pl

Godziny urzędowania

Dzień Godzina
Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00
Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych została współfinansowana ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji oraz projektu „Wdrożenie standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych - ePUAP w gminie: Wierzchosławice, Pleśna, Radłów, Szczurowa, Zakliczyn” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.