![]() |
poniedziałek, 28 stycznia 2013 13:39
|
Og?oszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w stowarzyszeniu „Kwartet na Przedgórzu” Zarz?d Stowarzyszenia Lokalna Grupa Dzia?ania „Kwartet na Przedgórzu” og?asza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy – ksi?gowy – (g?ówny ksi?gowy). 1. Dane identyfikacyjne pracodawcy: "Kwartet na Przedgórzu", Wary? 327A, 32-825 Borz?cin
2. Okre?lenie stanowiska, na który prowadzony jest nabór: ksi?gowy (g?ówny ksi?gowy) 3. Zakres wykonywanych zada?, obowi?zków i odpowiedzialno?ci. W ramach obowi?zków na stanowisku KSI?GOWY (G?ÓWNY KSIEGOWY) mieszcz? si? w szczególno?ci nast?puj?ce zadania: - prowadzenie rachunkowo?ci zgodnie z aktualnymi przepisami prawa; - bie??ce, prawid?owe prowadzenie ksi?gowo?ci z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych; - prowadzenie ewidencji ?rodków trwa?ych i wyposa?enia; - prowadzenie kartotek wynagrodze?; - sporz?dzanie list p?ac; - sporz?dzanie w obowi?zuj?cym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS; - regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych; - wspó?praca w sporz?dzaniu wniosku na funkcjonowanie LGD; - sporz?dzanie wniosku o p?atno??; - prowadzenie dokumentacji sk?adek cz?onków Stowarzyszenia; - prowadzenie rachunku bankowego; - prowadzenie spraw kadrowych; - sporz?dzanie obowi?zuj?cych dowodów ksi?gowych, kasowych; - wykonywanie obowi?zków sprawozdawczych ustalonych przez G?ówny Urz?d Statystyczny; - tworzenie warunków dla przestrzegania ?cis?ej dyscypliny finansowej i bud?etowej Stowarzyszenia; - nale?yte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów ksi?gowych, ksi?g rachunkowych, sprawozda? finansowych oraz ?rodków pieni??nych; - rejestracja operacji gospodarczych – finansowych; - analiza dokumentów finansowych; - udost?pnianie ksi?g oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez zaliczek i ich rozliczanie; - regulowanie p?atno?ci wynikaj?cych ze zobowi?za?; - pomoc w opracowywaniu projektu preliminarza bud?etowego; - czuwanie nad prawid?owym przebiegiem wykonania bud?etu Stowarzyszenia, - odprowadzanie sk?adek ZUS, rozliczenia z ZUS i wyp?at zasi?ków chorobowych, - wyp?ata wynagrodze? osobowych i honorariów, sporz?dzanie sprawozda? dotycz?cych zatrudnienia i funduszu p?ac; - realizowanie wydatków w zakresie ubezpiecze? spo?ecznych i kosztów podró?y; - prawid?owe zabezpieczenie ?rodków finansowych i pozosta?ych sk?adników maj?tkowych; - sporz?dzanie pism, wniosków i poda? zwi?zanych z dzia?alno?ci? finansowo-ksi?gow? Stowarzyszenia; prowadzenie ewidencji wyjazdów s?u?bowych oraz ich rozliczanie; - prowadzenie spraw socjalnych Stowarzyszenia; - prowadzenie spraw zwi?zanych z BHP i p/po?; - prowadzenie kancelarii Zarz?du oraz ewidencja piecz?tek; - wytwarzanie dokumentów i pism korespondencyjnych; - prowadzenie ewidencji mienia Stowarzyszenia; - prowadzenie ksi?gowo?ci syntetycznej i analitycznej zgodnie z zak?adowym planem kont; - sporz?dzanie okresowych sprawozda? finansowych i bilansu; - rozliczanie pod wzgl?dem finansowym realizowanych projektów; - inwentaryzacja nale?no?ci i zobowi?za? oraz bie??ce ich regulowanie; - analizowanie poszczególnych kosztów zgodnie z projektami, i bud?etem przyj?tym przez WZC; - sporz?dzanie przelewów; - sk?adanie rocznych deklaracji rozliczeniowych oraz terminowe regulowanie; zobowi?za? bud?etowych, oraz zadania w ramach pracownika administracyjnego: - obs?uga kancelaryjno – organizacyjna biura Stowarzyszenia; - obs?uga zwi?zana z naborem wniosków zg?aszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju LGD; - pomoc beneficjentom przy wype?nianiu wniosku o przyznanie pomocy; - pomoc beneficjentom przy wype?nianiu uzupe?nie?/wyja?nie?; - pomoc beneficjentom przy wype?nianiu wniosku o p?atno??; - pomoc w przygotowaniu i przeprowadzeniu imprez organizowanych lub wspó?organizowanych przez LGD „Kwartet na Przedgórzu”; - pomoc w przygotowaniu szkole? oraz zebra? organizowanych w ramach Stowarzyszenia; - pomoc w organizacji szkole? i zebra? oraz obs?uga techniczna; - obs?uga interesantów biura; - prowadzenie baz danych interesantów; - monitoring realizacji projektów przez beneficjentów; - obs?ug? organizacyjn? posiedze? Zarz?du Stowarzyszenia, Walnego Zebrania Cz?onków, organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniaj?cej projekty; - pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do naborów organizowanych przez Stowarzyszenie; - podejmowanie dzia?a? na rzecz rozwoju Stowarzyszenia; - udzielanie informacji o dzia?alno?ci LGD – telefonicznie, ustnie pisemnie lub za po?rednictwem internetu; - organizacja i obs?uga dzia?a? informacyjno-promocyjnych zgodnych z przyj?tym planem dzia?ania LGD; - wspó?praca z instytucjami i organami pa?stwowymi i samorz?dowymi oraz innymi podmiotami; - bie??ce analizowanie zmian w systemie prawnym PROW; - udzia? w szkoleniach; - prowadzenie dokumentacji z realizowanych zada?; - zaopatrywanie w materia?y pi?mienne, kancelaryjne, druki, znaczki i inne - wytwarzanie dokumentów i pism korespondencyjnych; - prowadzenie dokumentacji cz?onkowskiej; - realizacja zada? zleconych przez kierownika biura; - inne wynikaj?ce ze strategii LGD;
4. Informacja o rodzaju i miejsca zatrudnienia. Umowa o prac? na okres próbny, a nast?pnie na czas okre?lony z mo?liwo?ci? podpisania umowy na czas nieokre?lony. Praca w biurze w Warysiu na pe?nym etacie.
5. Wymagania niezb?dne: - wykszta?cenie wy?sze, - 3-letni sta? pracy na stanowisku ksi?gowego.
6. Wymagania dodatkowe: - do?wiadczenie pracy w stowarzyszeniach; - obs?uga komputera (MS Office, generator wniosków, http); - prawo jazdy kat. B. - wymagane cechy osobowe: sumienno?? – terminowo??, asertywno??, odporno?? na stres, odpowiedzialno??.
7. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny lub inna pisemna forma zg?oszenia udzia?u w naborze, b) ?yciorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz do?wiadczenia zawodowego, c) kopie dokumentów po?wiadczaj?cych wykszta?cenie, uko?czenie dodatkowych kursów, szkole?, posiadanie kwalifikacji i uprawnie?, znajomo?? j?zyków obcych; d) wype?niony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegaj?cych si? o zatrudnienie wraz z aktualn? fotografi?, e) kopie dokumentów po?wiadczaj?cych posiadane do?wiadczenie zawodowe (?wiadectwa pracy, umowy zlecenia), f) o?wiadczenie o wyra?eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach sk?adanych w zwi?zku z naborem dla potrzeb niezb?dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw? z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz.926 z pó?n. zm.). Dokumenty okre?lone w ppkt a, b, d, f, dla ich wa?no?ci musz? by? opatrzone dat? sporz?dzenia i podpisane. 8. Termin, miejsce i forma sk?adania dokumentów oraz warunki skuteczno?ci terminowego dor?czenia dokumentów: Dokumenty aplikacyjne nale?y z?o?y? w formie pisemnej, osobi?cie w biurze Stowarzyszenia „Kwartet na Przedgórzu”, Wary? 327A; 32-825 Borz?cin lub za po?rednictwem poczty na adres: Stowarzyszenie „Kwartet na Przedgórzu”, Wary? 327A; 32-825 Borz?cin w terminie do dnia 7 lutego 2013 r. do godz. 15.30. Uwaga! W przypadku przes?ania dokumentów poczt? liczy si? data wp?ywu pisma do biura w Warysiu. Dokumenty aplikacyjne nale?y dostarczy? w zaklejonej kopercie z widocznym dopiskiem na kopercie: „Praca w LGD – Nie otwiera? przed 7.02.2013 r. godz.15.30”. Dokumenty aplikacyjne, które wp?yn? do Biura Stowarzyszenia po wy?ej okre?lonym terminie, w inny sposób ni? okre?lony w og?oszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, bez wymaganych podpisów nie b?d? rozpatrywane. 9. Etapy rekrutacji i sposób powiadamiania kandydatów: a) analiza z?o?onych dokumentów, b) rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci do pracy spe?niaj?cy wymagania formalne okre?lone w og?oszeniu o naborze, poinformowani zostan? telefonicznie o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej. 10. Osoby bior?ce udzia? w naborze, przez fakt z?o?enia dokumentów aplikacyjnych, wyra?aj? zgod? na poddanie si? procedurze naboru na podanych zasadach. Data og?oszenia: 22 stycznia 2013 r.
|